גרשון ספג קללות מהקהל, רוטן השתולל מזעם על דמארי

רוטן ודגו
רוטן ודגו | ערן לוף

לא שקט בסמי עופר למרות שהירוקים ניצחו 1:2 את הפועל אשקלון ועשו צעד משמעותי בדרך להישארות. הבלם הוחלף במחצית וספג אש, אלברמן הודה: "זה לא נעים". המאמן התעצבן על החלוץ ובעט בכדור: "איבדתי חילוף". צפו

(גודל טקסט)
 "זה טוב עבור המועדון הזה שהצלחנו להישאר בליגה, אני שמח שניצחנו והשגנו את הנקודות, זה הדבר החשוב ביותר". כך סיכם הערב (שבת) פרד רוטן את הניצחון של מכבי חיפה 1:2 על הפועל אשקלוןשככל הנראה השאיר את הירוקים לעונה נוספת בליגה הבכירה.


אבן ירדה מהלב. כל הכבוד חברים, אנחנו בדרך לימים יפים pic.twitter.com/g9NuYE8qcN

— Maor Buzaglo (@MaorBuzaglo11) April 14, 2018


רוטן המשיך: "זה היה משחק לא רגיל עם הרבה מתח ולחץ מצד שני הצדדים. רצינו לשחק כדורגל ולשמחתי עשינו הגנה טובה. הצלחנו להבקיע ואני שמח שהפער מהקו האדום צמח לעשר נקודות. אני מרוצה מכך שביצעתי את התפקיד שלי ואנחנו כמעט שם, אבל בכדורגל הכל יכול לקרות".


על רמי גרשון, שהוחלף במחצית משחק שני ברציפות וספג קללות מהקהל: "הכל יכול לקרות בכדורגל ולכולם יש דעה. ראיתי לנכון לפתוח עם גרשון וחשבתי שעדיף להחליף אותו רק במחצית. רינן הביא יותר במהלך המחצית השנייה וזה עזר לנו לנצח את המשחק הזה".



יצא במחצית שבוע שני ברציפות. רמי גרשון (ערן לוף)


עומר דמארי היה אמור לפתוח בהרכב הירוקים, אך התלונן על כאבים בברך. בסופו של דבר החלוץ פתח על הספסל, נפצע במהלך החימום ושב לספסל. כשרוטן הבין שהוא לא יכול להיכנס הוא הסתובב לספסל, בעט בכדור בזעם וסינן מספר מילים קשות.


המאמן ההולנדי הסביר: "כעסתי על עצמי. שחקן שיושב על הספסל צריך להיות כשיר. כדורגל זה משחק אמוציונלי והתרגזתי בעיקר על עצמי. אם אתה יושב על הספסל, אתה חייב להיות מוכן לשחק. אם לא, אני מאבד חילוף וזה מאוד מאכזב".



שחקני מכבי חיפה חוגגים את הגדלת הפער מאשקלון ל-10 נקודות (ערן לוף)


רוטן הוסיף: "חשוב לי להבהיר, הכדור לא נבעט לכיוונו של עומר. אני מופתע מהפרסומים על כך. מכיוון שהדברים נכתבו כבר, חשוב לי להבהיר שהייתי מאוכזב מכך שעומר לא יכול היה להיכנס בגלל כאב בברכו, מה שגרם לי לתחושת תסכול שגרמה לי לבעוט בכדור. תחושת תסכול אנושית".


אולההההה pic.twitter.com/VaBnfi7utL

— Nir Tsadok (@NirTsadok) April 14, 2018


מסאי דגו המאוכזב, שרחוק כעת ארבע נקודות מאשדוד שמעל הקו האדום, סיכם: "לפני המשחק קיבלנו צ'אנס ממש להיצמד לאשדוד והרגשתי ב-30 הדקות הראשונות שהשחקנים עלו עם משקולות. בעטנו בדלי, אבל עדיין יש הרבה נקודות בקופה. מבחינתי אני לא אוותר ואם ארגיש שמישהו מוותר הוא יזוז הצידה".



התחושות בחדר ההלבשה: "תמיד כשמפסידים התחושה היא קשה ובמיוחד עכשיו כי זה היה משחק קרדיטי. רצינו לנצח למרות שזה לא נראה כך. הרגשתי משהו שונה היום מהשבוע שעבר. בשבוע הבא יש לנו משחק קריטי וקשה מול עכו. נגיע לבית שלנו ונעשה את הכל בשביל לנצח".



איילה תופס את הראש. אשקלון עמוק מתחת לקו האדום (ערן לוף)


החילוף ההגנתי שביצע לקראת הסיום: "הלוואי שהייתי יכול להמשיך לתת לסער לשחק, אבל הוא היה גמור ולא היה לו אוויר. הוא סימן לי שהוא רוצה להתחלף. הוא שיחק טוב, שמר על אלברמן ולא הייתה לי ברירה אלא להחליף אותו. לא הסתפקתי בתיקו, ראיתי שהמשחק הלך לכיוון הזה ואנחנו נתמודד עם זה".


גל אלברמן ניתח בכנות: "הגדלנו משמעותית את הסיכויים שלנו להישאר בליגה ולצערנו זו המציאות שלנו. עשינו צעד גדול ומשמעותי היום. כולנו רוצים לסיים את העונה הזו עם כמה שפחות מאבקי תחתית ואנחנו מאוד קרובים לזה. לא האמנתי שאדבר על מאבקי תחתית, אבל אני והחברים שלי אשמים בסיטואציה הזאת. בספורט הדברים תמיד יכולים להיות גרועים יותר. אם לא היינו מנצחים היום היה הרבה יותר גרוע. כולם צריכים לקחת אחריות כי זו המציאות שלנו".


הקריאות של הקהל נגד רמי גרשון: "כמובן שזה לא נעים. כולם חייבים להבין שהקהל מאוכזב וזו זכותו. כל עוד המחאה לא אלימה, אנחנו צריכים ללמוד להתמודד עם זה. יש לנו ניסיון ואנחנו צריכים להבין את זה ולהישאר מקצוענים ולספק תוצאות. אנחנו נשתדל להתעלם מהקריאות ככל הניתן וכמו שאמרתי קודם, אנחנו אחראים למצב הזה ואנחנו צריכים להוציא את הקבוצה מהבוץ".



שער בכורה דרמטי בדקה ה-86. קאיו (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי