פרסום ראשון: רומן פרוכזקה וסרג'יו בוש מועמדים לבני יהודה

רומן פרוכזקה
רומן פרוכזקה | טוויטר

שחקני לבסקי סופיה על הכוונת של הזהובים לקראת העונה הבאה. 4-5 זרים יגיעו, ואלסקיס וזובאס יעזבו. אבוקסיס לאחר ה-3:1 לנתניה: "אם היינו מנצלים את המצבים, אולי היינו נלחמים על המקום באירופה". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

בבני יהודה לא התרגשו יתר על המידה מההפסד הביתי 3:1 אמש (שבת) למכבי נתניה ונראה שכולם במועדון כבר השלימו עם הדירוג במקום השישי. "כמובן שהיינו רוצים להגיע יותר גבוה בטבלה, אבל בתחילת העונה אמרו שנרד ליגה ובסוף סיימנו בפלייאוף העליון, אז אנחנו לא חזירים", אמרו במועדון.

למרות שהעונה עדיין לא הסתיימה, מאחורי הקלעים כבר החלו במועדון בהכנות לקראת העונה הבאה, כששאלת המפתח היא האם המאמן יוסי אבוקסיס יקבל את משרת מאמן הנבחרת או ימשיך כמתוכנן על פי חוזהו לעונה נוספת אצל הזהובים.

כבר עתה ברור שללא קשר לזהות המאמן, תחתים בני יהודה ארבעה-חמישה זרים חדשים. השוער אמיליוס זובאס שנמצא על הכוונת של מכבי תל אביב והפועל באר שבע, צפוי להימכר בקיץ וכפי שכבר פורסם, גם החלוץ הליטאי נריוס ואלסקיס לא ימשיך בעונה הבאה.

לספורט1 נודע לראשונה שעל הכוונת של הצוות המקצועי נמצאים שני שחקני לבסקי סופיה, קשר נבחרת סלובקיה רומן פרוכזקה (29), שמשחק בתפקיד הקשר האחורי ויכול לשחק במספר תפקידים נוספים בקישור, וגם החלוץ הרומני סרג'יו בוש (25), שכבש העונה שבעה שערים במדי הקבוצה הבולגרית ובעברו שיחק גם בשפילד וונסדיי האנגלית. גם מכבי פ"ת הביעה התעניינות בפרוכזקה ובדקה אפשרות לצרפו.

רומן פרוכזקה (טוויטר)
רומן פרוכזקה (טוויטר)

"הפסדנו את המשחק כבר בחצי הראשון, בחוסר ניצול המצבים", אמר אבוקסיס בסיום המשחק מול נתניה. "אנחנו מדברים על חוסר ניצול מצבים כל השנה, אבל זה אומר שאנחנו קבוצה טובה, כי אנחנו מגיעים להרבה מצבים, ואם היינו מנצלים קצת מהמצבים, אולי היינו נלחמים היום על מקום באירופה. זה משהו שנצטרך לשפר אותו ודווקא אחרי ההפסד אני מאוד גאה בשחקנים, כי ברוב הדקות הצלחנו ללחוץ את נתניה ולבטל אותה".

על עתידו אמר אבוקסיס: "מדברים על הנושא שלי כבר שלושה חודשים, אין לזה שום קשר לתוצאות שלנו. אני יודע שיש לי חוזה בבני יהודה ואני כבר מתחיל לעבוד על העונה הבאה בבני יהודה. כל הפרסומים מסביב לא מפריעים לנו".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי