הפועל רעננה פנתה למיקו ממן מהפועל קטמון

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | עדי אבישי

אחרי ה-0:1 על הפועל ק"ש, הקבוצה מהשרון מתחילה להכין את העונה הבאה ("צפויים שינויים גדולים בסגל") ומנסה להשאיר את אבוחצירה, נמני ועידו לוי. קורצקי: "אני יכול לאמן ברמות הגבוהות". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

חגיגות בהפועל רעננה לאחר ה-0:1 על הפועל קריית שמונה שפתח פער של עשר נקודות מהפועל אשקלון שמתחת לקו האדום. "חסרה לנו נקודה אחת כדי להבטיח רשמית את ההישארות ואז נוכל להתחיל להכין את העונה הבאה. צפויים שינויים גדולים בסגל השחקנים".

ראשי המועדון יפגשו בקרוב עם המאמן מנחם קורצקי שאמור לחתום על חוזה חדש ארוך טווח משופר, כפי שפורסם בספורט1. קורצקי עצמו סיפר לאחר המשחק: "נתתי הכל בכל מקום בו אימנתי ואני יכול להגיע בהמשך לרמות הגבוהות. אני שמח שזה הצליח ברעננה ואני מאוד מאושר לאמן פה". מי שכבר קיבל פנייה הוא מיקו ממן מהפועל קטמון. החלוץ בן ה-23 הבקיע העונה תשעה שערים בכל המסגרות. 

בקבוצה יעשו ניסיונות להשאיר את שמעון אבוחצירה, עידו לוי ועדי נמני להם יש הצעות ממספר מועדונים אחרים. אבוחצירה התייחס לעתידו: "אני שמח על ההצלחה בהפועל רעננה ומזה שהצלחנו להישאר בליגה. לא יודע היכן אשחק בעונה הבאה, יש לי סוכן שמטפל בזה". את הקבוצה יעזבו אור דסה למכבי תל אביב ורועי זיקרי החתום בהפועל תל אביב. השחקנים אשר יסיימו בקיץ חוזים הם: שמעון אבוחצירה, אלי בבייב, עידו לוי, עמנואל אמבולה ורועי שוקרני.

קורצקי התכוון להעלות כבר עכשיו מספר שחקנים מקבוצת הנוער לבוגרים בראשם יואב תומר, אבל המאבק של הנוער על תואר האליפות ידחה בשלב זה את המהלך לקיץ. בקבוצה גם ממתינים לראות את רשימת השחקנים שיפלטו בקיץ ממכבי חיפה, מכבי תל אביב, בית"ר ירושלים והפועל חיפה כדי לראות את מי אפשר לצרף.

מנחם קורצקי. יכול לאמן ברמות הגבוהות (עדי אבישי)
ממן. קיבל פנייה מרעננה (אתר דאבל פס)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי