"היינו צריכים לשמור עוד קצת ולהחזיק מעמד ולא הצלחנו"

מסאיי דגו עם שחקני הפועל אשקלון
| ערן לוף

אכזבה גדולה בהפועל אשקלון לאחר ההפסד למכבי חיפה, בנבנישתי: "לא מגיע לנו לרדת ליגה. ניצחון שלנו ומעידה של אשדוד וניפגש למשק ראש בראש". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

בהפועל אשקלון קיבלו באכזבה גדולה את ההפסד הכואב אמש (שבת) 1:0 למכבי חיפה. הקבוצה עלתה לשחק אחרי שידעה שמ.ס אשדוד איבדה שתי נקודות יקרות נגד הפועל עכו, אך במקום שזה ייתן לשחקנים מוטיבציה, נראה היה שהלחץ אפילו גדל ואשקלון לא הצליחה לשחזר את היכולת הטובה מהניצחון נגד בני סכנין בשבוע שעבר. כעת גדל הפער מאשדוד לארבע נקודות ולאנשי הקבוצה הדרומית ברור שהם יצטרכו לנצח ככל הנראה את כל ארבעת המשחקים שנותרו להם עד סיום העונה, כולל קרב ראש בראש גורלי ומכריע בעוד שבועיים נגד הקבוצה של עמיר תורג'מן.

"היינו צריכים לשמור עוד קצת ולהחזיק מעמד ולא הצלחנו", אמר הקשר סער בנבנישתי שפתח בהרכב במקום מירקו אורמוש המוצהב. "אין מה לעשות, אי אפשר להסתכל אחורה אלא רק קדימה לעבר המשחק הבא ולהביא את הנקודות ואני מאמין שנעשה את זה".

"הפער הוא ארבע נקודות ויש עוד 12 בקופה. מספיק ניצחון שלנו ומעידה של אשדוד ואנחנו נפגשים למשחק ראש בראש על כל הקופה. אני מאוד מקווה שזה מה שיקרה. לא מגיע לנו לרדת ליגה, אני מקווה שבמשחקים שנשארו ניתן את התחת ונביא את הנקודות", הוסיף בנבנישתי.

דגו עם שחקני הפועל אשקלון (ערן לוף)
דגו עם שחקני הפועל אשקלון (ערן לוף) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי