קלינגר: צריך לקרות משהו מדהים בשביל שב"ש לא תזכה

קלינגר
קלינגר | דני מרון

בהפועל חיפה מתקשים לעכל את ה-2:2 הדרמטי בטרנר מול האלופה. המאמן: "אחד המשחקים המאכזבים בקריירה שלי". יואב כץ: "ירדנו יותר מידי אחורה כשהובלנו 0:2". הבעלים ייפגש עם מספר שחקנים לגבי העונה הבאה

(גודל טקסט)
אכזבה קשה בהפועל חיפה הבוקר (ראשון) אחרי ה-2:2 הדרמטי בטרנר מול הפועל באר שבע. בצד האדום של הכרמל לא מאוכזבים מהשער העצמי של עדן בן בסט בדקה ה-94, אלא מכך שהקבוצה הגיעה למספר רד של הזדמנויות והייתה חייבת להגדיל את התוצאה ולהשיג ניצחון היסטורי בבירת הנגב.


הבעלים יואב כץ שוחח עם השחקנים לפני המשחק בסקייפ והבהיר: "אם נילחם תשעים דקות, נצליח". אחרי המשחק הבעלים נשמע מעט אחרת: "אני עם הרגשה לא טובה כי היינו רחוקים שנייה מלעשות היסטוריה. היינו יכולים להבטיח את המקום שלנו באירופה ולצערי זה לא קרה. ירדנו יותר מידי אחרי שהובלנו 0:2 במקום לנסות ולהגדיל את התוצאה. השחקנים נלחמו ועל כך אין לי מה לומר". כץ התייחס לשער העצמי של בן בסט: "זה קרה, קורה ויקרה לטובים ביותר. עדן יהיה בסדר".


ניר קלינגר נראה חסר אנרגיות בסיום והסביר: "ידענו שאין לנו מה להפסיד בליגה וזו התפיסה שלנו מול כל הקבוצות. שיחקנו סופר התקפי וזה עבד מצוין. המזל לא היה איתנו וזה מאוד מתסכל אותי. זה היה אחד המשחקים הכי מאכזבים בקריירה שלי. נצטרך להרים את הראש. אנחנו מגיעים לכל מגרש ללא רגשי נחיתות ואני שמח שזו הקבוצה שלי. עשר נקודות הפרש מבאר שבע זה הרבה, אני לא חי בעולם אחר. צריך לקרות משהו מדהים בשביל שבאר שבע לא תזכה באליפות, אבל הפועל חיפה תלחם עד הרגע האחרון. אנחנו מתכננים מספר דברים לקראת גמר גביע המדינה מול בית"ר ירושלים".


יואב כץ יגיע בסוף השבוע הקרוב לישראל ויתחיל בסבב שיחות עם שחקנים לגבי העונה הבאה. במועדון אישרו כי כל התנאים מול הבלם הרומני גבריאל תמאש סגורים וכעת נותרה רק החתימה הרשמית מול הבעלים שתקראה ככל הנראה במסיבת עיתונאים מיוחדת. בנוסף, כץ ייפגש עם ניסו קפילוטו, דור מלול, שמואל שיימן, גל אראל, עדן בן בסט ואלון תורג'מן. בחיפה ממתינים להחלטתו של הקשר ראדו גינסארי לגבי עתידו בכדי לדעת אם האחרון ירצה להישאר בקבוצה או יעדיף לחזור לאירופה.



"קורה לטובים ביותר". בן בסט על כר הדשא אחרי השער העצמי הדרמטי (דני מרון)


בנוסף להגעתו הצפויה של הבעלים, בקבוצה אישרו כי בעקבות פנייתו של כץ לראש עיריית חיפה יונה יהב, תסובסד רכבת לטובת אוהדי הקבוצה למשחק גמר הגביע בטדי בעלות של 25 שקלים הלוך ושוב. הכוונה להוציא את הרכבת מתחנת קרית חיים אל מול הצגת כרטיס כניסה ליציעי הפועל חיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי