דוס סנטוס צפוי לעזוב בסיום העונה, התלבטות לגבי מאבוקה

אליסון דוס סנטוס
אליסון דוס סנטוס | דני מרון

במכבי חיפה מתכוונים להחתים בהקדם קשר אחורי וחלוץ, אלאך מתכוון לצרף בלם שיכול להניע כדור. במועדון מעניקים גיבוי לרמי גרשון: "יישאר כאן עד סוף החוזה"

(גודל טקסט)
מכבי חיפה תחזור היום (שני) לאימונים לאחר הניצחון החשוב בשבת על הפועל אשקלון (1:2). במועדון מודעים לכך שהקבוצה הבטיחה את הישארותה וכעת יגביר המנהל הטכני מו אלאך את ההכנות לקראת העונה הבאה, שלמעשה התחילו כבר אתמול כאשר הקבוצה הודיעה רשמית כי היא מממשת את האופציה על הבלם ההולנדי אטיין ריינן שהרשים את הצוות המקצועי בחודשיו בישראל.


כעת אלאך מנסה לקדם את החתמתם של קשר אחורי משמעותי וחלוץ. בחודשים האחרונים עלה שמו של אלמוג כהן כמועמד להצטרף למכבי חיפה, אבל הירוקים מודעים לסכומים הגבוהים סביב חזרתו של הקשר לישראל וטרם נכנסו עמו למשא ומתן. "לאחר שנחתים קשר אחורי וחלוץ נחזור לתכנן את ההגנה", אמר הבוקר גורם במכבי חיפה.


בכל מקרה נראה כי הבלם הברזילאי, אליסון דוס סנטוס, לא צפוי להמשיך. אלאך רוצה בלם טכני שיוכל להניע את הכדור ונראה כי דוס סנטוס אינו עומד בקריטריונים. התלבטות נוספת היא לגבי המגן ארנסט מאבוקה – בחיפה אומנם מרוצים ממשחק ההתקפה של הקמרוני, אבל מבינים כי הוא חלש במשחק ההגנה ונראה כי ההחלטה לגביו תהיה האחרונה במצבת הזרים של הקבוצה. מי שבוודאות ימשיך הוא הבלם רמי גרשון, על אף שהאחרון הוחלף בשני המשחקים האחרונים ובשבת ספג שריקות בוז מהקהל.



רמי גרשון. הניסיון להציבו בצד שמאל יימשך (ערן לוף)


"רמי גרשון יישאר כאן עד סוף החוזה ועוד ייתן את מה שמצפים ממנו", הבהירו במועדון. כפי שפורסם בשבוע שעבר, בצוות ניסו כבר להסיט את גרשון לעמדת המגן השמאלי וימשיכו לנסות את הכיוון הזה גם בתקופה הקרובה. ההסטה של גרשון מקדמת עוד יותר את עזיבתו של עומרי בן הרוש בקיץ הקרוב, כאשר השחקן נותר מחוץ לסגל בשבועיים הקרובים. כפי שפורסם בספורט1, כבר במהלך חודש ינואר פנתה מכבי נתניה לגבי בן הרוש, אבל שכרו הגבוה מנע את המהלך.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי