אפשרות שעומר דמארי לא ישחק עוד העונה במכבי חיפה

דמארי
דמארי | ערן לוף

החלוץ שסובל מכאבים בברכו לא צפוי לשחק מול מכבי פתח תקווה. טרם נערכה שיחה בינו לבין המאמן אבל ההערכה היא כי תינתן עדיפות לשחקנים אחרים. נטע לביא צפוי להמשיך במועדון

(גודל טקסט)

 מכבי חיפה תצא בשבת הקרובה למשחק החוץ מול מכבי פתח תקווה מתוך תקווה להשלים ניצחון שני ברציפות. בקבוצה רוצים לסיים את העונה בצורה הטובה ביותר בכדי להשאיר אמונה כלשהי לאוהדי הקבוצה לקראת העונה הבאה: "אין ספק שתהיה השפעה לסיום העונה שלנו גם להכנות בקיץ וגם לעונה הבאה", אמר הבוקר גורם במועדון.

מבחינה מקצועית מי שייעדרו מהמשחק בשבת יהיו המגן ארנסט מאבוקה המוצהב והחלוץ עומר דמארי. האחרון, שהתלונן על פציעה בשבת האחרונה, נשלח לבדיקות אצל הצוות הרפואי של המועדון. ההתנהלות של החלוץ בשבת האחרונה עדיין מכעיסה את חלק מראשי המועדון והשמועות סביב מעברו להפועל תל אביב מחזקות את הדיבורים כי אין לחלוץ כל רצון להמשיך במכבי חיפה ולכן יש מי שטוען במועדון כי דמארי לא ישותף במשחקי הקבוצה עד תום העונה.

"המטרה שלנו כעת זה לבחון את השחקנים שיהיו איתנו בעונה הבאה", אמרו בחיפה. אגב, המאמן פרד רוטן צפוי לשוחח עם החלוץ לגבי המקרה בשבת האחרונה. במכבי חיפה אמרו בנושא: "כשיהיה מה להודיע נודיע".

עומר דמארי. כנראה שלא נראה אותו יותר ככה העונה (דני מרון)
עומר דמארי. כנראה שלא נראה אותו יותר ככה העונה (דני מרון)

מי שכן צפוי להמשיך עונה נוספת הוא הקשר נטע לביא. האחרון אומנם הודח בשני המשחקים האחרונים מהסגל מסיבה מקצועית אך במועדון עדיין מאמינים בכישוריו של השחקן ובעיקר המנהל הטכני מו אלאך רוצה להשאיר בסיס ישראלי של שחקני בית וביניהם לביא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי