הפועל חיפה מתעניינת בקורהוט, צדק חוזר לאימוני באר שבע

קורהוט
קורהוט | דני מרון

פינאליסטית הגביע בודקת אפשרות לצרף את ההונגרי שחתום באלופה עד 2020 במקומו של שיימן שיעשה בעונה הבאה את הדרך ההפוכה. הבלם יסיים את עונשו ב-19 ביוני ויוכל להתמודד על מקום ברוטציה של בכר

(גודל טקסט)

הפועל חיפה בחנה אפשרות לצרף לשורותיה את מיחאי קורהוט, מגינה השמאלי של הפועל באר שבע. נציג מטעם פינtליסטית הגביע אף שוחח עם גורמים בצוות הרפואי בבירת הנגב והתעניין במצבו הבריאותי של השחקן שעבר ארתרוסקופיה לפני מספר חודשים ורק לאחרונה חזר לפעילות מלאה.

איוש עמדת המגן השמאלי בעונה הבאה הפך לאקוטי מבחינת הפועל חיפה בעקבות הסיכום שהושג בין שמואל שיימן ובאר שבע בנוגע לשלוש העונות הקרובות. קורהוט, בתיאום עם סוכנות השחקנים ההונגרית המייצגת אותו,הבהיר בכמה הזדמנויות כי בכוונתו לכבד את חוזהו בטרנר שהוארך לא מכבר עד 2020.

קורהוט וחבריו ייהנו החל ממחר מתוספת כוח משמעותית במשחקונים הפנימיים ובחדר ההלבשה. הבלם שיר צדק רשאי להצטרף לאימונים לראשונה מאז סוף חודש ספטמבר, המועד שבו התפוצצה פרשת השימוש שלו בחומרים אסורים. בתקופת השעייתו ניתק צדק כמעט לחלוטין מגע מהמועדון, אבל הקפיד לשמור על כושר באימונים אישיים בהדרכת מאמנים פרטיים. במועדון נוטים לאפשר לאוהדים לקיים באחד מאימוני הקבוצה בשבוע הבא מפגן תמיכה בצדק. האימון מחר יערך ללא נוכחות קהל.


צדק. מחליפיו טאהא ואלחמיד עשו עבודה טובה בהיעדרו (דני מרון)

ארונית הציוד שלו לא הייתה מיותמת בתקופת היעדרותו, ושימשה שחקני נוער שצורפו מדי פעם לסגל הרחב. למי שהיה מעוז ההגנה בשתי האליפויות הראשונות נמצאו תחליפים הולמים, בדמותם של לואי טאהא וחתאם עבד אלחמיד שנכנסו היטב לנעליו. ההגנה הדרומית התמודדה היטב עם חסרונו של נושא הספרה מספר 5, ובזכות משחק ההגנה הקבוצתי ספגה הכי מעט שערים בליגה.

ב-19 ביוני יסיים צדק לרצות את 8 חודשי ההשעיה ויוכל להשתתף במשחקי הקבוצה. תאורטית תהיה לו אפשרות להתמודד על מקום ברוטציה של ברק בכר במסגרת מוקדמות ליגת האלופות (אם אכן האלופה תזכה שוב בתואר) שייפתחו בחודש יולי. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי