מסורת לא משנים: מכבי חיפה שוב פרסמה מראש את ההרכב

פרד רוטן
פרד רוטן | ערן לוף

אחרי שהודעה מוקדמת על ה-11 הביאה לשש נקודות מול עכו ואשקלון, הירוקים חזרו על כך מול מכבי פ"ת (שבת, 18:00, ספורט4). כפי שפורסם בספורט1 גרשון יתופקד כמגן שמאלי. מימר: "היתה לי פגישה טובה עם אבי לוזון"

(גודל טקסט)

מסורת כנראה לא משנים. אחרי שמכבי חיפה פרסמה את ההרכב 24 שעות לפני המשחקים מול הפועל עכו (0:4) והפועל אשקלון (1:2) וליקטה שש נקודות, גם הבוקר (שישי) פורסם ההרכב מחר (שבת, 18:00, ישיר בספורט4) למשחק החוץ מול מכבי פתח תקווה במטרה להשיג ניצחון שני ברציפות.

מבט על ההרכב מגלה שהמאמן פרד רוטן החליט לפתוח עם הבלם אטיין ריינן ולנסות את רמי גרשון כמגן שמאלי כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1. גרשון יבוא על חשבונו של ארנסט מאבוקה (צהובים). ניקיטה רוקאביצה יהיה חלוץ יחיד כששלומי אזולאי ימשיך בקישור המעובה. אגב ההולנדי אמר לשחקניו: "מבחינתי העונה עוד לא נגמרה ואני רוצה לנצח את כל המשחקים עד לסיום העונה".

המגן עומרי בן הרוש עדיין פצוע ואינו צפוי להיות בסגל. גל אלברמן, גאורגי קוסטדינוב ורועי קהתי ממשיכים בקישור. עומר דמארי שהיה מוקד העניין בשבוע שעבר כאשר סירב להיכנס למשחק בטענה של פציעה וזכה לביקורת חריפה מצד מאמנו לא התאמן השבוע ולא יהיה בסגל הקבוצה. יש אף כאלה במועדון שטוענים כי דמארי לא ישחק עוד העונה בירוק.

דמארי ובן הרוש. שניהם לא בסגל (ערן לוף)
דמארי ובן הרוש. שניהם לא בסגל (ערן לוף)

מי שככל הנראה יקבל הזדמנות נוספת ויחזור לרוטציה הוא הברזילאי קאיו. האחרון אומנם היה בסגל במשחקים האחרונים אבל נכנס כמחליף רק מול אשקלון בגלל המחלוקת עם דמארי וכבש את שער הניצחון. בצוות המקצועי מתכוונים לתת לברזילאי הזדמנות נוספת להוכיח את עצמו עד לסיום העונה.

הקשר סינטיהו סלליך אמר לקראת המשחק: "בניצחון האחרון על אשקלון (1:2) עשינו צעד מאוד חשוב להישארות, כדי להירגע ולבוא למשחקים הבאים עם ביטחון. המשחק מול מכבי פתח תקווה חשוב מבחינתנו, בעיקר כדי להדביק רצף של ניצחונות. יהיה משחק קשה נגד קבוצה עם שחקנים טובים בחלק הקדמי אבל חייבים לבוא ולנצח".

על יכולתו האישית: "אני שמח על המספרים שלי אבל הייתי שמח עוד יותר אם הקבוצה הייתה מצליחה כמו שציפו ממנה".


הרכב מכבי חיפה:
 אוהד לויטה, רז מאיר, אטיין ריינן, אליסון דוס סנטוס, רמי גרשון, גיאורגי קוסטדינוב, גל אלברמן, רועי קהת, שלומי אזולאי, סינטיהו סולליך, ניקיטה רוקאביצה.


שרון מימר: "למכבי חיפה אחד הסגלים החזקים בארץ"

מכבי פתח תקוה מגיעה למשחק אחרי התיקו 2:2 עם בני סכנין במחזור שעבר והקבוצה שקרובה להשגת המקום השביעי קיימה גם היא מסיבת עיתונאים היום בהשתתפות שרון מימר ויניב בריק.

כפי שפורסם בספורט1, רומאריו פירס סיים את העונה וכמובן לא יהיה בסגל, ויניב בריק צפוי לפתוח במקומו בעמדת הקשר האחורי. תומאש סיבוק, שסבל מכאבים בברכו התאושש וצפוי לחזור להרכב כשמי שהפעם לא ישחק הוא ז'והאן מרסיאל שסובל מכאבים ולא התאמן. רישאר סומא, יצא עם תחבושת וגם הוא לא כשיר לחלוטין, אך צפוי בכל זאת לפתוח בעמדת המגן השמאלי.

רומאריו פירס. סיים את העונה (דני מרון)
רומאריו פירס. סיים את העונה (דני מרון)

בחוד ההתקפה, נראה שתאי בריבו זוכה שוב לעדיפות על פני גרגורי טאדה, כשמנור סולומון ולידור כהן ישחקו מאחוריו. אורי מגבו שוב לא יהיה חלק מהסגל, כשבעקבות פציעתו של פירס, יובל שבתאי דווקא כן יחזור אליו.

המאמן התייחס לפגישה שנערכה ביום רביעי בינו לבין אבי לוזון, עליה פרסמנו באתר: "אני לא יודע לאן זה יילך כי זה כדורגל, אבל יש מערכת יחסים מאוד טובה ביני לבין אבי לוזון, עומר גולן שהם המחליטים. החיבור, הכימיה והעבודה טובים, צריך לסגור את כל הדברים כדי שתהיה המשכיות. הייתה פגישה ראשונית טובה בין שני הצדדים וקבענו להיפגש בקרוב שוב."

שרון מימר. עוד לא סגר לעונה הבא (דני מירון)
שרון מימר. עוד לא סגר לעונה הבא (דני מירון)

התכנונים לעונה הבאה: "כרגע אנחנו לא מתייחסים לעונה הבאה מהסיבה שעוד לא סגרתי בקבוצה לעונה הבאה. בטוח שיהיו שינויים בסגל, אומנם לא מהפכות אבל נביא כמה שחקנים שיוכלו לשדרג את הקבוצה. כרגע מתייחסים רק לעונה הזאת כשהמטרה היחידה לסיים במקום השביעי."

המפגש מול הירוקים: "אין ספק שמכבי חיפה מועדון גדול עם סגל שחקנים ברמות הכי טובות שיש לנו בארץ. ניצחון לא יסגור את המקום השביעי כי תיאורטית יישארו עוד שלושה משחקים אבל אין ספק שזה יקדם אותנו משמעותית לעבר המטרה."

יניב בריק, ששוב ישחק מול האקסית הוסיף: "זה כן עושה לי משהו כי זה מועדון שהייתי בו הרבה שנים וזה תמיד מרגש. אני רוצה להמשיך במכבי פ"ת ולהחזיר על ההשקעה בי".

הרכב משוער: צחי גיגי, עודד אלקיים, עידן אדהנני, תומאש סיבוק, רישאר סומא, יניב בריק, לירוי צעירי, יוסי בניון, מנור סולומון, לידור כהן ותאי בריבו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי