מירקו אורמוש ורודי חדד יחזרו להרכב הפועל אשקלון מול עכו

מסאי דגו
מסאי דגו | דני מרון

הקבוצה של מסאי דגו מוכנה לקרב החשוב מול הקבוצה הצפונית: "משחק קריטי שהוא כמו גמר גביע עבורנו". אצל היריבה, התלבטות בין רייכרט לאוניקאצ'י בהרכב והמאמן טוויזר אמר: "חייבים לנצח"

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)

ארבעה משחקים נותרו להפועל אשקלון עד סיום העונה כדי לנסות ולהינצל מירידה לליגה הלאומית. אשקלון שנמצאת מתחת לקו האדום, מרוחקת ארבע נקודות ממ.ס. אשדוד שמעליה ובקבוצה מבינים שכדי לשרוד, תצטרך הקבוצה לנצח לפחות שלושה משחקים מתוך הארבעה עד סיום העונה.

מחר (שבת) תארח הקבוצה את הפועל עכו שנמצאת עם רגל וחצי בלאומית ובמועדון הדרומי מדברים על ניצחון ביתי ושלוש נקודות יקרות, בעיקר כהכנה לקראת הקרב המכריע ראש בראש, מול אשדוד במחזור הבא. המאמן מסאי דגו ועוזרו ייטב לוזון צפויים לערוך שני שינויים בהרכב, לעומת ה-11 שפתחו בהפסד למכבי חיפה בשבוע שעבר: "מדובר במשחק קריטי שהוא כמו גמר גביע עבורנו. אני מאוד מקווה שהתכוננו היטב ואני מקווה שנבוא מחר ונשאיר את הנקודות בבית", אמר המאמן.

מירקו אורמוש שסיים לרצות עונש הרחקה בגין צהובים ישוב למרכז הקישור על חשבונו של דובב גבאי וגם רודי חדד שנעדר מהמשחק נגד הירוקים יפתח הפעם בקישור. מושיקו לוגסי ישחק בעמדת המגן השמאלי במקום שי חדד שסובל מכאבי גב וסער בנבנישתי יתופקד כחלוץ בודד.

מסאי דגו. קרב חשוב (לירון מולדובן)
מסאי דגו. קרב חשוב (לירון מולדובן)

הפועל עכו: התלבטות בין רייכרט לאוניקאצ'י בהרכב
במועדון הצפוני יודעים כי מדובר במשימה קשה אך בכל מקרה רוצים לסיים את העונה בכבוד. במהלך השבוע שוחח המאמן איציק טוויזר עם שחקניו והבהיר: "נילחם עד הסוף גם אם נרד ליגה. שיחקנו טוב בשני המחזורים האחרונים ואם לא חוסר ריכוז שלנו אז היינו עם עוד ארבע נקודות. אשקלון גנבה לנו העונה שש נקודות בדקות התשעים ואנחנו לא שכחנו את זה. אנחנו חייבים לנצח את כל המשחקים עד לסיום העונה ועם הגישה הזאת נגיע למשחק".

מבחינה מקצועית, הבלם לוטם זינו יחזור לסגל הקבוצה אבל נראה כי בצוות לא מתכוונים לבצע שינויים רבים מהמשחק האחרון מול אשדוד. ההתבלטות היחידה זה האם להמשיך במערך שני החלוצים ואז להשאיר את הקשר בן רייכרט שוב על הספסל או לפתוח עם קישור מעובה וחלוץ אחד בחוד בדמותו של בן אז'ובל.

איציק טוויזר. עדיין מאמין (מאור אלקסלסי)
איציק טוויזר. עדיין מאמין (מאור אלקסלסי)


הרכבים משוערים:
הפועל אשקלון:
 דלה איינוגבה, אייל משומר, ברניסלב יובאנוביץ', אבי מלכה, משה לוגסי, מילאן סמיליאניץ', מירקו אורמוש, רודי חדד, טל איילה, דיויד מנגה, סער בנבנישתי

הפועל עכו: רם שטראוס, עבדי פרחאת, מחמדו סיסוקו, גל שיש, עמיד מחאג'נה, מתן בלטסקה, ברונו איבה, עליקו באלה, גבי קניקובסקי, פיטר אוניקאצ'י (בן רייכרט) ובן אזובל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי