בסכנין חוששים: הפסד נוסף ושוב יהיה פה לחץ

טל בנין
טל בנין | מאור אלקסלסי

לאחר שני משחקים ללא ניצחון במועדון יודעים כי איבוד נקודות נוסף יגרום לסחרור במערכת וההכנות לעונה הבאה יתעכבו. חטאב צפוי לחזור לעמדת הבלם, וונדרסון יפתח כמגן שמאלי

(גודל טקסט)

קריית שמונה: בקבוצה לא אוהבים את הגישה של השחקניםהכנותיה לקראת המשחק מחר (שבת) מול הפועל קריית שמונה. סכנין מגיעה למשחק הזה אחרי שני משחקים ללא ניצחון ובמועדון מביעים חשש כי הפסד יגרום ללחץ ולמאבק בתחתית.

בקבוצה חשבו כי כבר בשבוע הבא ייפגשו ראשי הקבוצה עם המאמן טל בנין לגבי העונה הבאה, אך במידה והקבוצה תפסיד ההכנות לעונה הבאה יידחו בשבוע נוסף: "יש לא מעט דברים לא פתורים אצלנו והרצון לבצע זעזוע גדול בסגל לקראת העונה הבאה גורם לאי נוחות בקרב השחקנים", אמר גורם במועדון.

בניגוד ללא מעט קבוצות בנין החליט השבוע על שבוע אימונים מלא וגם אתמול ערכו השחקנים אימון בוקר. המגן עלי עותמאן נפצע ונמצא בספק למשחק. מוחמד זבידאת יחליף אותו במידת הצורך. בנוסף, ייעדרו גם הבלם אברהם פאס והחלוץ יובל אבידור שהורחקו בשבוע שעבר. עוביידה חטאב צפוי להחליף את פאס בעמדת הבלם האחורי ואז וונדרסון הברזילאי יפתח כמגן. אופציה נוספת היא הצבתו של סגס תאמבי בעמדת הבלם האחורי.

טל בנין. הפסד נוסף יכול לגרום ללחץ (ערן לוף)
טל בנין. הפסד נוסף יכול לגרום ללחץ (ערן לוף)

השאלה המסקרנת תהיה האם בנין יחזיר לסגל את אחד משני הבלמים עלאא אבו סלאח או סארי פלאח שלא נמצאים בסגל בשבועות האחרונים. עמראן אלקרנאווי צפוי להחליף את אבידור בחלק ההתקפי.

קריית שמונה: בהנהלה לא אוהבים את הגישה של השחקנים
בהפועל קריית שמונה חשבו שאחרי ההדחה בחצי גמר גביע המדינה הם פשוט ישייטו אל סיום העונה בצורה טובה ויתחילו בהכנות לעונה, אבל אחרי שני ההפסדים שספגה הקבוצה הדבר גרם לזעם בקרב חלק מראשי המועדון בעיקר על הגישה של חלק מהשחקנים כי העונה הסתיימה מבחינתם.

בקריית שמונה רוצים לצאת מהתקופה הרעה (דני מירון)
בקריית שמונה רוצים לצאת מהתקופה הרעה (דני מירון)

"אנחנו חייבים לנצח את המשחק הזה בשביל איזי. ראינו אותו לאחר ההפסד מול פתח תקווה והוא לא היה מרוצה" אמר הבוקר אחד השחקנים. מבחינת הסגל, פרט לעדן שמיר שכבר לפני חודשיים סיים את העונה גם החלוץ שובל גוזלן פצוע וייעדר .המגן איאד עבו אביד והקשר עידו דוידוב פצועים ונמצאים בספק למשחק. בנוסף לא מן הנמנע כי הבלם קרלוס קוויאר יאבד את מקומו בהרכב לאחר הטעות בשבוע שעבר מול הפועל רעננה.

הרכב משוער: איתמר ניצן, אמיר נאסר (קרלוס קוויאר), מרקוס דיניז, עידן נחמיאס, מילוש רדובייביץ, אפונסו טיירה, עומר לקאו, סאן מנחם, נייגל האסלבנק, מוחמד שכר ושון וייסמן.

הרכבים משוערים
קריית שמונה: איתמר ניצן, אמיר נאסר (קרלוס קוויאר), מרקוס דיניז, עידן נחמיאס, מילוש רדובייביץ, אפונסו טיירה, עומר לקאו, סאן מנחם, נייגל האסלבנק, מוחמד שכר ושון וייסמן.

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן (מוחמד זבידאת), מרואן גנטוס, עוביידה חטאב, וונדרסון (סגס תאמבי), עטאא גאבר, אנטוניו מרשיץ, פיראס מוגרבי, שלומי אזולאי, עמראן אלקרינאווי וג'ורדן פושה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי