הפועל ב"ש רוצה להשאיר את ראדי, עשוי לקבל תפקיד בנוער

מהראן ראדי
מהראן ראדי | אודי ציטיאט

באלופה עובדים על נוסחה שתשאיר במועדון את הקשר הוותיק, שחוזהו יפוג בתום העונה. בן ביטון ומליקסון יחזרו להרכב מול מכבי נתניה ביום ראשון (20:30, ספורט1). וואקמה יקבל דקות בהתאם למצבו

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע תוכל לעשות מחר (20:30, שידור שידור ישיר בספורט1) צעד גדול לעבר זכייה שלישית בתואר האליפות במידה שתנצח את הקבוצה של סלובודן דראפיץ וערן לוי. לכאורה משימה אפשרית, בהתחשב בפערי המיקום של הקבוצות בטבלה, אבל מעשית מדובר במשוכה גבוהה עבור האדומים שעדיין לא ניצחו העונה את מכבי נתניה. בשני המפגשים הקודמים ליקטה האלופה נקודה אחת בלבד משש אפשריות, כאשר ביקורה הקודם בעיר היהלומים הסתיים בהפסד 1:0.

בן ביטון ומאור מליקסון, שנעדרו מהתיקו (2:2) מול הפועל חיפה בגלל הרחקה וצהובים, יחזרו להרכב של ברק בכר. חאתם עבד אלחמיד יוסט בחזרה לעמדת הבלם לצדו של לואי טאהא, ומרואן קבהא, בלם החירום במחזור הקודם, יירד לספסל. ליד מליקסון במרכז השדה אמורים להתנועע ג'ון אוגו, דן איינבינדר וחנן ממן, כשאיסק קואנקה מחוץ לתמונת ההרכב. טוני וואקמה, שהיה אחד הגורמים לקאמבק נגד הפועל חיפה, יושלך לזירה בתנאי שיהיה כשיר ב-100 אחוז. בחודשים האחרונים מתמודד הגנרל עם כאבים כרוניים בקרסול שמגבילים את תנועותיו, ורק הודות לטיפולי פיזיותרפיה אינטנסיביים חזר לעניינים.

ובעניין אחר: במועדון לא מתכוונים לוותר בקלות על מהראן ראדי, שיסיים בתום העונה שלוש שנים בבירת הנגב וטרם קיבל הצעה מסודרת לעונה הבאה. קבלן האליפויות יליד כפר סולם, שבקיץ ימלאו לו 36 שנים, נמצא על פרשת דרכים והסטטוס הנוקב שפירסם לפני מספר שבועות העיד על סערת הרגשות שפקדה אותו באותה עת. מחודש ינואר הוא רשאי לנהל מו"מ עם קבוצות אחרות, ואין זה סוד שסכנין מחזרת אחריו במרץ בהנחה שפרישה לא רלוונטית מבחינתו בשלב הנוכחי. מצד שני, בטרנר עובדים על נוסחה שתשכנע את ראדי להישאר, וייתכן שיוצע לו תפקיד ביצועי במחלקת הנוער.


ראדי. יקבל תפקיד במחלקת הנוער? (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי