בעכו נחושים: לא נוותר גם אם יישאר רק סיכוי של אחוז אחד

הפועל עכו
הפועל עכו | לירון מולדובן

במועדון מרוצים מה-0:2 על אשקלון, שהשלים שלושה משחקים ללא הפסד: "אמרנו שיש לנו שחקנים עם אופי בלתי רגיל". חשש מהפציעה של אז'ובל שייבדק בימים הקרובים. ההנהלה הבטיחה משכורות בתחילת השבוע. צפו בתקציר

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)

שביעות רצון גדולה בהפועל עכו לאחר הניצחון 0:2 מול הפועל אשקלון ולא בגלל שבמועדון מאמינים פתאום שהקבוצה יכולה לעשות נס ולהישאר בליגה, אלא בעיקר מהגישה של השחקנים ומהלחימה כאשר הקבוצה רשמה משחק שלישי ללא הפסד. "אמרנו שיש לנו כאן שחקנים עם אופי בלתי רגיל והצוות המקצועי מכין אותם כל שבוע בצורה מצוינת. אמרנו שלא נוותר גם אם יישאר לנו אחוז אחד של סיכוי וזה מה שקורה", אמרו בקבוצה לאחר הניצחון. "אם רק השחקנים היו מתעוררים יותר מוקדם, יכולנו להיות במאבק עם אשדוד ורעננה". אגב, עכו תרד רשמית אם אשדוד תנצח את רעננה מחר. 

במועדון הביעו שביעות רצון מהחלק ההתקפי והחמיאו לכובשי השערים בן אז'ובל ואליקו באלה. "באלה נחשב לכישרון גדול ולאחר פתיחה מעט צולעת והפציעה שעבר, הוא נכנס לכושר נהדר", ציינו בעכו. אז'ובל עצמו כבש והוחלף לקראת סיום המחצית הראשונה. מבדיקה ראשונית נראה כי החלוץ סובל ממתיחה קלה בשריר הירך האחורי וביממה הקרובה יעבור בדיקה מסודרת שלאחריה תתברר חומרת פציעתו.

בינתיים, שחקני הקבוצה ממתינים למשכורות חודש מרץ. בתחילה הבטיחו בהנהלת עכו כי המשכורות ישולמו בשבוע האחרון ולאחר שזה לא קרה כעת מבטיחים כי זה יקרה בשבוע הבא. "לא נחכה לנצח. אמנם זה דבר שקורה, אבל יש גבול", אמר אחד משחקני עכו.



שחקני עכו. יקבלו משכורות? (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי