"אם הפסדנו לעכו בבית, לא מגיע לנו להישאר"

אשקלון בהלם
אשקלון בהלם | לירון מולדובן

בהפועל אשקלון מתוסכלים אחרי ה-2:0 ומבינים שגורלם נגזר. גורם תקף: "כנראה יש שחקנים שלא אכפת להם". דגו: "אני ממש אוכל את הלב. כואב על הקהל, מה שהם יגידו עלינו נקבל". ייערך בירור עם איילה. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

אווירת נכאים שוררת הבוקר (ראשון) בהפועל אשקלון, אחרי ההפסד הביתי הכואב 2:0 להפועל עכו. אם היו בקבוצה אנשים שפינטזו על הינצלות מירידה, הגיע המשחק העלוב של הקבוצה מול קבוצה שלמעשה נמצאת גם היא עם רגל וחצי בלאומית, וניפץ לכולם את כל האשליות. בסיום המשחק, הייתה דממה גדולה בחדר ההלבשה וכל השחקנים ישבו מכונסים בתוך עצמם בלי להוציא מילה. באשקלון קיוו לנצח ולהפעיל לחץ על מ.ס. אשדוד שתשחק ביום שני ברעננה, וגם לקראת המפגש ראש בראש ביניהן בשבוע הבא באשדוד, אך כעת המציאות נראה שחורה מתמיד עבור האשקלונים.

פציעתו של מירקו אורמוש בדקה השישית, שיבשה מאוד את המערך של אשקלון, כאשר במקומו נכנס עוז ראלי ששיחק כמגן שמאלי ומושיקו לוגסי שפתח כמגן חזר לקישור. "לא יכול להיות שנהיה תלויים בשחקן אחד, אבל התרומה של אורמוש היא מכרעת", אמר גורם בצוות המקצועי. "היציאה של מירקו כנראה גמרה לנו את המשחק, כי היה חסר לנו מישהו עם רגל מסיימת בחלק הקדמי ומירקו יודע להיות שם כשצריך".

"אלה רגעים קשים למועדון, אני ממש אוכל את הלב. כואב על הקהל ומה שהם יגידו עלינו נקבל", אמר בכאב המאמן מסאיי דגו בסיום המשחק. "לא הרמתי ידיים, אבל התוצאה של אשדוד ביום שני תכריע. אם הם שוב יאבדו נקודות, שוב נקבל צ'אנס ובשבוע הבא אנחנו נגדם. אבל אנחנו בעצמנו נראים רע מאוד וזה מה שקובע. אני יכול לקבל החטאות והחמצות של שחקנים, כי אני לא מאמין שיש מישהו שמנסה לא להבקיע. אני לא מוכן לקבל גולים כמו שקיבלנו, אלה גולים של קבוצה שיורדת ליגה, במיוחד הגול השני, כולנו היינו בהלם. הגול הזה ריסק אותנו. למרות הכל אני עדין מאמין. יש כאן שחקנים טובים. נחכה ליום שני ונקווה שאשדוד יאבדו נקודות ואחרי זה אלוהים גדול".

דגו נשאל האם לא הגיע הזמן לספסל את השוער דלה איינוגבה ששוב ספג שער באשמתו והשיב: "אני לא אדבר בתקשורת על שחקנים. נעשה הכל בתוך המועדון".


שחקני הפועל אשקלון מאוכזבים (לירון מולדובן)

מספיק להסתכל על הנתון הבא, כדי להבין כמה עלובה העונה הנוכחית של אשקלון, כאשר לנועלת הטבלה הפועל עכו יש אחרי אתמול חמישה ניצחונות, בעוד שלאשקלון יש ארבעה ניצחונות בלבד. "מה יש להגיד אחרי משחק כזה?, עדיף שכולנו נלך הביתה ונעשה חשבון נפש עם עצמנו", אמר גורם במועדון לספורט1. "אם הפסדנו לעכו בבית, לא מגיע לנו להישאר בליגה. אנחנו מתעסקים בחישובים, מסתכלים מה אלה עשו ומה צריכים לעשות ובסוף לא מנצחים בעצמנו, משחקים שהם מאסט. עכשיו עשינו לעצמנו גם נזק כפול כי בזכות ההפסד שלנו, רעננה הבטיחה לעצמה את ההישארות ואין לה על מה להילחם מול אשדוד ביום שני. המצב קשה מאוד אבל כל עוד יש סיכוי, כמובן שנצטרך להילחם עד השנייה האחרונה".

עד כה ניסו באשקלון שלא לבקר את שחקני הקבוצה, אך תצוגת הנפל של אתמול והעובדה ששוב הקבוצה לא כבשה, הוציאה מהכלים גם את מי שעוד האמין בסגל הקיים. "יש כאן שחקנים שכנראה לא באמת אכפת להם מהמצב שלנו", המשיך אותו גורם. "הקבוצה הזאת נבנתה רע מאוד, עם הרבה מאוד שחקנים בינוניים שלא תרמו כלום. יש כאן שחקנים שלא מבינים שהם קיבלו אולי צ'אנס אחרון לשחק בליגת העל. יש כאן כאלה שלא נותנים כלום על המגרש ועוד עושים פרצופים כשהם לא בהרכב, או לא בסגל".

במועדון יערכו בירור עם הקשר טל איילה, האם הוא בילה עד שעות מאוחרות בלילה שבין שישי לשבת וזאת בעקבות תמונה שהעלה הקשר ברשתות החברתיות.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי