ההתאחדות מעכבת את הדיון בנושא מועמדותו של זוארץ

שינו זוארץ
שינו זוארץ | אודי ציטיאט

המועמד המועדף על מרבית הקבוצות להחלפת עופר עיני כיו"ר ההתאחדות לכדורגל יצטרך לקבל אישור מיוחד לאור היותו ספונסר של שני מועדונים, בכירים יפנו במטרה לזרז את הנושא

(גודל טקסט)

הספונסר של מכבי פתח תקווה והפועל מרמורק, שינו זוארץ, מוביל במירוץ לתפקיד יושב ראש ההתאחדות לכדורגל במקומו של עופר עיני, שהודיע כי לא ימשיך ויסיים את הקדנציה בסוף חודש יולי הקרוב.

היום (ראשון) התקיימה פגישה בין זוארץ, בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב ושטרן חלובה. חלובה דחה על הסף ניסיון לבטל את אמירתו על אי התמודדות לתפקיד יו"ר ההתאחדות לכדורגל ובסיום הפגישה אמר למקורביו כי אין לו עניין בתקופה הזאת להיות בראש ההתאחדות. מבחינת שטרן חלובה, לו השפעה רבה במרכז הפועל, המועמד העיקרי לעמדת היו"ר הוא שינו זוארץ.

בזוארץ תומך אלי טביב וכמוהו גם רוב בעלי המועדונים בליגת העל הליגה הלאומית, ביניהן מכבי חיפה ומכבי תל אביב, וכן הקבוצות הקטנות בליגות הנמוכות. בהתאחדות טוענים כי יו"ר ההתאחדות הנוכחי תומך באחד מבין חיים רביבו או איציק קורנפיין לתפקיד, אך אלו לא זוכים לרוב בשלב זה.


זוארץ. זוכה לתמיכה נרחבת מהקבוצות (אודי ציטיאט)

כדי ששינו זוארץ יוכל להתמודד על התפקיד, אמורה להתכנס ועדה לכשירות מועמדים לתפקיד יו"ר ההתאחדות שתאשר את זוארץ ותקבע כי היותו ספונסר בשתי קבוצות – אותן הוא אמור לעזוב בקיץ – אין משמעותה כי לו זיקה למועדונים ומכאן שהוא יקבל את אישור הוועדה. בשלב זה ההתאחדות לכדורגל כלל לא ממהרת ואפילו דוחה את קיום הדיון להכשרת זוארץ לתפקיד. בכירים בהתאחדות לכדורגל אמורים לפנות אל יו"ר ההתאחדות לכדורגל כדי שיאפשר את הדיון בנושא זוארץ ויגידו לו כי זוארץ הוא המועמד של רוב המועדונים לתפקיד היו"ר הבא.

במקביל, לספורט1 נודע כי אין כוונה להחליף את ניר לוין ולהדיחו מעמדת המנהל המקצועי בנבחרות הצעירות וכשימונה מנהל טכני חדש על ידי וועדת האיתור, לוין ימשיך להיות דמות מרכזית בתוכנית שינוי פני הכדורגל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי