שהר: צריכים את וואקמה במאני טיים, טוב שהוא שוב איתנו

טוני וואקמה וג'ון אוגו
טוני וואקמה וג'ון אוגו | דני מרון

הפועל באר שבע מתקרבת בצעדי ענק לצלחת אליפות שלישית ברציפות והחלוץ בחר לפרגן לחבריו אחרי ה-1:5 על מכבי נתניה: "תוצאה שלא חלמנו עליה". ערן לוי התנצל בפניו על העימות בסיום. צפו בתקציר ה-1:5 המוחץ

(גודל טקסט)
בשעה טובה: כשנותרו חמישה מחזורים עד להנפת הצלחת, חגגו בבאר שבע את הולדת החמישייה הראשונה העונה. כמה סמלי שבן שהר וטוני וואקמה, שניים מגיבורי שתי האליפויות הראשונות, עם צמד שערים כל אחד, היו אבות הניצחון 1:5 על מכבי נתניה. פריחתם המחודשת מבטיחה גן של שושנים לרבבות האוהדים מבירת הנגב – בן וטוני שיגעו אמש (ראשון) את ההגנה של סלובו, עם חילופי מקומות, פרגון הדדי, סיומת קטלנית והמון יכולת.


הכשלה של טוני שלחה את שהר לקבוע 0:1 בפנדל, ובהמשך שהר הוכשל והניגרי הזיז אותו בנימוס הצידה כדי לתרגם את הפנדל השני לטובת האדומים ליתרון 1:3 שהרג את המשחק. "טוני כבר לקח את הכדור, שאלתי אותו אם הוא רוצה לבעוט, והוא היה בטירוף לקחת את הפנדל", תיאר שהר את הסיטואציה שהתפתחה 11 מטרים משערו של דני עמוס. "אני שמח בשבילו, הוא מביא הרבה אספקטים של כוח ומהירות, צריכים אותו במאני טיים. טוב שהוא שוב איתנו".


התפוקה של שהר מרשימה: בפחות משלוש עונות מאזנו עומד על 32 שערי ליגה. בעונה הנוכחית הוא אורב להזדמנויות החל מן המחזור השישי, לאחר שהתאושש מוקדם מהצפוי משבר בעצמות הבריח. בפלייאוף הוא איפס כוונות בהבקעת שער טיפוסי ב-1:3 על בית"ר ירושלים, וההתפוצצות באה אתמול.  "הבן של בתיה הביא לנו עוד אליפות", אמר האוהד הוותיק שמוליק.



וואקמה ושהר חוגגים, הפועל באר שבע כבר מריחה אליפות (דני מרון)


שהר ירה בצרורות בסיום המשחק: "כבשתי צמד, עשו עליי פנדל, אני מרוצה. נכון שיכולנו להגדיל את התוצאה, אבל בואו לא נהיה חזירים. זה היה המשחק הכי עוצמתי שלנו העונה, ועוד מול נתניה בחוץ. הצוות הכין אותנו בצורה מדהימה. אני מאוד שמח. 1:5 זו תוצאה שלא היינו חולמים עליה לפני המשחק. ככה הפועל באר שבע צריכה להיראות".


בשורות טובות הגיעו במהלך הצהריים כשהגיעו תוצאות הבדיקות של דור אלו ונמצא כי הן תקינות. כזכור, המגן חש ברע במהלך אימון בחדר כושר ונשלח לסדרת בדיקות מקיפה כדי לשלול בעיה בריאותית משמעותית. היום כאמור הגיעו הבשורות הטובות.


בהמשך לחאפלה הספונטנית לציון הניצחון על מכבי תל-אביב לפני שבועיים, אירגנו אתמול האדומים, באותו מקום, במת שמחה מאולתרת. השחקנים התיישבו מול היציע האדום, וואקמה וג'ון אוגו פצחו במחול סוער, גם הם מבינים שהתקופה הרעה מאחוריהם. בכושרם הנוכחי מי בכלל מעז לחשוב על פירוק החבילה?



אוגו חוגג עם וואקמה. כאן כדי להישאר? (דני מרון)


על השיחה הצפופה, וההתחככות עם ערן לוי שניגש אליו בתום ההתמודדות בצורה מאיימת, סיפר שהר: "ערן בחור אמוציונלי, לא ממש הבנתי מה הוא רצה ממני. אני מעדיף פחות להתעסק בזה". מי שדאג להפרדת כוחות היו המאמן ברק בכר ועוזרו אליניב ברדה, שהרחיקו את לוי מהדבוקה הבאר שבעית וניסו להרגיע אותו. מאוחר יותר שלח לוי הודעת התנצלות לשהר על התנהגותו.



ערן לוי המאוכזב בסיום. התנצל בפני שהר (דני מרון)


ברק בכר
הרשה לעצמו לשחרר חיוך רחב, אבל לא נתן לאף אחד להתבלבל. "לפני שבועיים קצת חגגנו ונענשנו. אנחנו שמחים, אבל עוד מוקדם לסכם. נשארו עוד 5 משחקים קשים", אמר. הדרך שבה הכין את הקבוצה זיכתה אותו בפעם המי יודע כמה בשבחים, והוא בשלו, הודף את המחמאות, שומר לא שומר על דיסטאנס.


המלצות בתיק האישי של אורן ביטון ייכתבו בקרוב, אולי בעוד שלושה-ארבעה שבועות יהיה למגן השמאלי המצטיין במה להתגאות. "אורן משתפר, אבל יש לו עוד לאן להתקדם", אמר בכר, מתקשה שלא לרוץ ולחבק את מבשל השער השני. חנן ממן, שהפך את כדור העומק של ביטון הצעיר לגולאסו, חתום כבר על שישה שערים מאז הצטרפותו לטרנר לפני כשלושה חודשים. "ממן? הוא עוד לא סיים את העבודה שלו", פסק המאמן, חיוכו מסגיר את תחושותיו האמיתיות ביחס לבינגו של חודש ינואר.



הבינגו הגדול של ינואר. חנן ממן זוכה לכבוד (דני מרון)


אחרי הניצחון הגדול יצאו ג'ון אוגו וטוני וואקמה להשתזף בחוף עם חברים.

After Work,We chill and think about the Next Game.. I feel Blessed!! pic.twitter.com/TC6wRhJJ6Y

— John Ogu (@ogujohnugo) April 23, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי