אילון אלמוג חתם לשלוש שנים במכבי תל אביב

אילון אלמוג עם פטריק ואן לוון
אילון אלמוג עם פטריק ואן לוון | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

חלוץ קבוצת הנוער של הצהובים יישאר במועדון עד סוף עונת 2020/21 עם אופציה לעונה נוספת. לאתר המועדון אמר: "רק התחלה להרבה ימים של עבודה קשה". מנספורד: "עדות למחויבות של המועדון לפיתוח דור העתיד"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הודיעה היום על כך ששחקן ההתקפה של קבוצת הנוער, אילון אלמוג, חתם על חוזה ל-3 שנים שישאיר אותו במועדון עד סוף עונת 2020/21 עם אופציה להארכה בעונה נוספת.לאתר הקבוצה אמר: "אני נרגש ומאושר לחתום על החוזה החדש במכבי תל אביב, מועדון אליו אני משתייך מגיל 12. זה לא סוד שהחלום שלי כילד היה להגיע למכבי ת"א ולחתום על חוזה מקצועני. היום הזה הגיע, אבל מבחינתי הוא רק התחלה להרבה ימים של עבודה קשה שמתחילה עכשיו להצדיק את האמון שניתן בי".

אלמוג משחק בקבוצת הנוער בשלוש העונות האחרונות במדיה כבש 38 שערים בכל המסגרות ו-16 שערים העונה, כשבנוסף רשם שתי הופעות במדי הקבוצה הבוגרת העונה, נגד בני יהודה בגביע הטוטו ומול בני ממב"ע בגביע המדינה. במדי נבחרת הנוער כבש כבש 8 שערים ב-20 הופעות, ובסך הכל 20 שערים ב-44 הופעות בנבחרות הלאומיות של ישראל.

מנכ"ל מכבי ת"א, בן מנספורד, הוסיף: "כולם במועדון מאושרים שאילון חתם על חוזה חדש במכבי. אילון המשיך בהתפתחות שלו העונה והוא משתייך לקבוצת שחקני נוער מאוד מוכשרת עליה אנחנו בונים לקראת העתיד. אני מחכה להמשיך ולראות את ההתפתחות של אילון, כשהחתימה על החוזה היא עדות למחויבות של המועדון לפיתוח דור העתיד של מכבי ת"א והכדורגל הישראלי".


אילון. הבטיח את עתידו בצהוב (מכבי תל אביב, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי