במכבי חיפה מכוונים שרמי גרשון ישחק כמגן בעונה הבאה

רמי גרשון
רמי גרשון | ערן לוף

בתחילה חיפשו במועדון הירוק זר בעמדה הזו אבל לא מן הנמנע כי דווקא הישראלי יתפוס את התפקיד כדי לפנות מקום לבלם. דמארי יחזור לאימונים בסוף השבוע. רוטן התראיין בהולנד: "אני במועדון ענק. היה קשה בהתחלה"

(גודל טקסט)
מכבי חיפה תחדש מחר (רביעי) את אימוניה לקראת המשחק בשבת מול הפועל קריית שמונה (17:45, ספורט4). בשלב זה נראה כי לא צפויים להיות שינויים לעומת ההרכב שפתח בשבת האחרונה, המגן ארנסט מאבוקה שחזר מעונש צהובים יישב על הספסל. החלוץ עומר דמארי שנעדר בשבת בגלל פציעה צפוי לחזור לאימונים עם הקבוצה בסוף השבוע ולא צפוי להיות בסגל הקבוצה למשחק בשבת הקרובה.


המאמן פרד רוטן צפוי לערוך שיחה עם דמארי בעקבות האירוע בניצחון על הפועל אשקלון אז זעם המאמן על ההתנהלות של החלוץ בעקבות העובדה שבחר להיות בסגל למשחק למרות שהרגיש כאבים ברגלו. במועדון היו כאלה שטענו כי בעקבות האירוע דמארי כלל לא צפוי לקבל הזדמנויות נוספות עד לסיום העונה אך במועדון טרם קיבלו החלטה בנושא ובכל מקרה נראה כי ההחלטה תתקבל כאשר השחקן ישוחח עם הצוות המקצועי ויחזור לכשירות מלאה.


רוטן, אגב, התראיין לתקשורת ההולנדית וסיפר על חודשיו הראשונים בישראל, תחילה התייחס למצב הקבוצה כשהגיע בינואר: "הייתה לשחקנים בעיה של חוסר ביטחון, כי הם לא הצליחו לממש את ציפיות האוהדים. זו קבוצה שאפשר להקביל אותה לפיינורד בהולנד, יש לה אוהדים בכל רחבי המדינה. כשדברים לא הולכים אז זה משפיע על השחקנים".

על השבועות האחרונים ההולנדי הוסיף: "ניצחנו שלושה משחקים בפלייאוף התחתון והפסדנו אחד, נשארו לנו עוד שלושה משחקים לסיום העונה. כשהגעתי נשארו לנו שישה משחקים בעונה הסדירה והיה מאוד קשה להגיע באמצע העונה, זה דבר שמעולם לא עשיתי. השחקנים היו רגילים לשיטה מסוימת והיה קשה ללמד אותם באמצע העונה. אנחנו מועדון גדול והרמה די גבוהה במשחקי הצמרת, אבל מול הקבוצות הקטנות יותר גם הרמה שלנו יורדת. אנחנו מועדון עם היסטוריה גדולה ואנשים בישראל מאוד אוהבים כדורגל".



רוטן. מחמאות למכבי חיפה ולישראל בתקשורת ההולנדית (ערן לוף)
 

עוד אמר רוטן על החיים בישראל: "אין לי כל כך זמן פנוי, אני כאן בעיקר כדי לשפר את מכבי חיפה. עשינו כבר שינויים, כמו לאכול ארוחות בוקר וצהריים במועדון. אפילו שמדובר בסוף העונה, אנחנו עדיין יכולים לעשות שיפור גדול בתהליך דרך אימונים".



במועדון ממשיכים בהכנות לעונה הבאה. אחת העמדות שמטרידות את ראשי הקבוצה היא המגן השמאלי. בתחילה חשבו במועדון הירוק להתחזק בזר בעמדה הזו אך בעקבות הרצון להביא בלם זר נוסף לצדו של אטיין ריינן והמחשבה להשאיר את מאבוקה עונה נוספת ככל הנראה המגן השמאלי יהיה דווקא ישראלי. כפי שפורסם בספורט1 בשבוע שעבר, בחיפה החליטו לאחרונה להסיט את רמי גרשון לעמדת המגן השמאלי והאחרון היה בין הטובים בשחקני הקבוצה בניצחון על פתח תקווה: "רמי שיחק כבר כמגן בעברו ועשה עבודה מצוינת. אין ספק שהוא יכול לעזור לנו בעמדה הזו", אמרו בחיפה.


רמי גרשון. היה מהטובים מול מכבי פתח תקוה (עדי אבישי)
רמי גרשון. היה מהטובים מול מכבי פתח תקוה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי