תורג'מן: בן זקן ביקש שיוסי יקבע, לא הסכמתי ודרכנו נפרדו

תורג'מן
תורג'מן | לירון מולדובן

מי שהיה מאמנה של מ.ס אשדוד בשיחה עם ספורט1: "המצב ממש לא קטסטרופלי, אולי ג'קי נלחץ בגלל שבירידה הקודמת לא החליף את קלינגר". מזרחי אישר: "לא חשבתי לחזור לאמן, אך התגייסתי". יובל נעים מועמד לעונה הבאה

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

יוסי מזרחי יעביר לפני הצהרים את אימון מ.ס. אשדוד לקראת המשחק הגורלי ביום ראשון נגד הפועל אשקלון, שניצחון בו ישאיר אותה בליגה. מזרחי שב אתמול (שלישי) לאמן בצו 8 של הספונסר הראשי ג'קי בן זקן, מי שפיטר בשעות הערב המאוחרות את עמיר תורג'מן לאחר מספר חודשים בתפקיד במטרה לזעזע.

ג'קי בן זקן היה נסער בתום משחק ההפסד ביום שני להפועל רעננה (1:0) וכבר בדרכו לביתו באשדוד החל בחשיבה ובשיחות עם מקורביו על שינוי בעמדת המאמן. כשהתברר אתמול כי יובל נעים לא יוכל להגיע בשל היותו מקבל שכר מהפועל אשקלון אותה אימן בשנים האחרונות, החליט בן זקן לצרף את המאמן יוסי מזרחי – המנהל המקצועי של אקדמיית הנוער – כסמכות הקובעת עד סיום העונה.

המאמן היוצא עמיר תורג'מן סיפר בשיחה עם ספורט1: "הייתה לי שיחה עם ג'קי בן זקן שהודיע לי שהוא רוצה כבר לאימון הקרוב את יוסי מזרחי שייעץ ויהיה הקובע לצדי עד סיום העונה. הבהרתי לבן זקן כי אני מאמין בדרכי ושיש לי את הדרך המקצועית שלי ולמזרחי יש את הדרך שלו ואני לא מוכן לאיש נוסף בצוות המקצועי. בן זקן הבהיר לי מיד שאם כך דרכנו ייפרדו עכשיו ואכן אני ועוזרי ארז בלפר כבר לא באשדוד".

אתה יודע למה בן זקן החליט על מהלך דרמטי של פיטוריך?
"בן זקן יצא מאוד עצבני מהמשחק בנתניה נגד הפועל רעננה. הוא התאכזב מהיכולת, שלא הייתה כפי שהוא רצה. לאשדוד יש ארבע נקודות יותר מאשקלון והמצב ממש לא קטסטרופלי. הוא היה בלחץ אולי כי לפני מספר שנים לא החליף את ניר קלינגר והקבוצה ירדה לליגה הלאומית. הוא רצה להוביל שינוי וביצע את המהלך".


תורג'מן וקלינגר. "אולי ג'קי היה בלחץ כי בזמנו לא החליף מאמן והקבוצה ירדה" (ערן לוף)

יוסי מזרחי סיכם עם ג'קי בן זקן כי יגיע לשלושת מחזורי סיום העונה בלבד. יוסי מזרחי אישר זאת ואמר: "לא חשבתי לחזור לעמדת האימון ואתה גם יודע שסירבתי להצעה לאמן את הפועל תל אביב בתחילת העונה. אני עובד המועדון וג'קי בן זקן הוא בעיקר חבר – וכשהוא מבקש מתגייסים למשימה. זה לא פשוט להגיע לארבעה אימונים לפני המשחק כשכמעט אין זמן לשום דבר מקצועי. אני מבטיח לעשות הכול כדי שאשדוד תמשיך להיות בליגת העל. אני לא מתכוון להביא עוזר מאמן חדש כי נותרו רק שלושה משחקים ובעבר לא היו לי הרבה עוזרים בפועל".

יש לך סגל עם המון שחקנים פצועים שלא יכולים לשחק.
"בקריירה שלי כשחקן היו לי מספר מאמנים מהם למדתי המון. אחת האמירות המלוות אותי היא לא להתלונן על השחקנים אשר אינם נמצאים כי תפספס את אלו הנמצאים. זה לא פשוט, אבל אני בטוח שזה יסתדר ויהיה בסדר ביום ראשון".

כאמור, יובל נעים הוא המאמן המועדף לעונה הבאה ועד שיתברר באיזו ליגה אשדוד תשחק בעונה הבאה לא תעשה אליו פנייה רשמית. העובדה כי עמיר תורג'מן לא יהיה המאמן בעונה הבאה תוביל לשינויים גדולים בסגל השחקנים ובעיקר בכל הנוגע לאלו שתורג'מן הביא בחלון ההעברות, ביניהם דור ג'אן, איגור פיליפנקה ושחר פיבן.


יובל נעים. עדיין המועמד הראשי, אם אשדוד תישאר בליגה (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי