הספונסר שילם משכורות בעכו, העירייה מעכבת את המשך התהליך

הפועל עכו
הפועל עכו | לירון מולדובן

בעירייה טוענים כי סטנצ'יו יעביר סכום כספי נוסף על פי ההסכם ובשלב זה נמנעים מהעברת מיליון שקלים. קריית שמונה עוקבת אחרי אז'ובל, פרחאת יחזור להפועל תל אביב

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)

הפועל עכו חזרה אתמול (שלישי) לאימונים והתחילה בהכנות לקראת המשחק מול מכבי פתח תקווה בשבת הקרובה, מה שעלול להיות משחק הירידה של הקבוצה ללאומית. "כבר מספר שבועות שאומרים שזה המשחק האחרון שלנו, אבל אנחנו נלחמים על הכבוד שלנו וככה יהיה בהמשך", אמר הבוקר אחד השחקנים.

השחקנים שמחו כאשר קיבלו הודעה כי הספונסר החדש שהגיע לקבוצה הסכים להעביר סכום של כ-250 אלף שקלים, במטרה לשלם את משכורות חודש מרץ. למרות העברת הכספים בעיריית עכו עדיין לא השתכנעו כי אותו ספונסר צפוי לעזור בתמיכה כספית נוספת ועל גורמים בעירייה, הרוכש המיועד דניאל סטנצ'יו צפוי להעביר סכום כסף נוסף כדי שההסכם שנחתם בין הצדדים בתחילת העונה יהיה תקף. אגב, העירייה על פי ההסכם צריכה להעביר לקבוצה סכום של כמיליון שקלים, שאמור להוות תשלום משכורות עד סוף העונה ותשלום ספקים. "העירייה תמשיך בבדיקה שלה בשבועות הקרובים ואז תתקבל החלטה לגבי העונה ולבטח לגבי העונה הבאה" אמרו בעיריית עכו. סטנצ'יו עצמו טרם הצהיר כי נשאר בעונה הבאה וזה יהיה תלוי בהמשך ההקצבות של העירייה.

במקביל בקבוצה כבר חושבים על שחרור שחקנים במקרה של ירידה לליגה הלאומית. כפי שפורסם לראשונה בספורט1, הקשר גבי קניקובסקי מבוקש במכבי נתניה וצפוי להימכר בכ-300 אלף יורו. החלוץ בן אז'ובל מבוקש בקריית שמונה ולא מן הנמנע כי איזי שרצקי ירכוש את החלוץ בסיום העונה. המגן עבדי פרחאת שייעדר בשבת בגלל צהובים צפוי לחזור מהשאלה להפועל תל אביב. האדומים גם בדקו אופציה לצירופו המחודשת של בן רייכרט, אבל זה יקרה אם הקשר יסכים לקצץ בשכרו.


קניקובסקי. מתקרב למכבי נתניה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי