הפועל קריית שמונה גיששה אצל דור מלול

דור מלול
דור מלול | מאור אלקסלסי

במועדון רוצים להתחזק במגן ימני בכיר ושמו של שחקן הפועל חיפה עלה כמועמד, השחקן הבהיר שיש לקבוצתו הנוכחית זכות ראשונים במו"מ. והבה רוצה להגיע, דוידוב צפוי להמשיך. גורפינקל מנצרת עילית זוכה למעקב

(גודל טקסט)

בהפועל קריית שמונה נרגעו מעט לאחר הניצחון בשבת האחרונה על בני סכנין והתפנו לעסוק בהכנות לקראת העונה הבאה. אחת האופציות שעלתה בנוגע לחיזוק היא מגן הפועל חיפה דור מלול. האחרון נמצא בעונה מצוינת ולמעשה ללא חוזה לעונה הבאה ובקריית שמונה כבר שוחחו עם נציגיו של השחקן שמצדו הבטיח זכות ראשונים להפועל חיפה במשא ומתן. "דור שחקן מצוין שיכול לחזק אותנו", אמרו במועדון.

כפי שפורסם בספורט1 בחוד שעבר גם שמו של בלם הפועל רעננה בן והבה עלה על הפרק ובמועדון ממתינים להחלטתה של רעננה בנושא. והבה עצמו הביע נכונות לחזור לקריית שמונה. בנוסף במועדון עוקבים אחר שחקנים בולטים מהליגה הלאומית, אחד מהם הוא מגן הפועל נצרת עילית יהב גורפינקל. האחרון הושאל לנצרת עילית ממכבי חיפה ולא צפוי לחזור לסגל הירוקים ובק"ש ישמחו לקלוט אותו.

בנוסף יקבל הצוות המקצועי החלטה לגבי עתידם של שחקנים מהסגל הנוכחי, ביניהם עידו דוידוב. הקשר חתום בקבוצה ולאחרונה אף זוכה להזדמנויות רבות מחיים סילבס וצפוי להמשיך גם בעונה הבאה.

דור מלול. נותן זכות ראשונים להפועל חיפה (מאור אלקסלסי)
דור מלול. נותן זכות ראשונים להפועל חיפה (מאור אלקסלסי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי