בחיפה חוששים: קבוצות לא ישלמו את שכרו של בן הרוש

בן הרוש, סלליך
בן הרוש, סלליך | ערן לוף

הירוקים עשויים להשאיר את המגן המאכזב בגלל חוזהו הגבוה. במועדון הבהירו: "רוטן שותף פעיל בהכנות לעונה הבאה". הצוות המקצועי מחפש מגן במקום מאבוקה: "יש אפשרות למצוא שחקן טוב יותר". מחשבה מחודשת לגבי קאיו

(גודל טקסט)

מכבי חיפה חזרה היום (רביעי) לאימונים ופתחה בהכנות לקראת המשחק בשבת מול הפועל קריית שמונה (18:00, ספורט4). במועדון רוצים לסיים את העונה במקום השביעי ולהמשיך במסע הניצחונות לאחר שבשבת השיגו ניצחון שני רצוף בפעם הראשונה העונה.

במועדון הבהירו כי המאמן פרד רוטן ימשיך בעונה הבאה ושותף פעיל בהכנות לעונה הבאה יחד עם המנהל הטכני מו אלאך. בשבועות הקרובים יגבשו השניים את רשימת הרכש.

בין השאר הצוות המקצועי צפוי לקבל החלטה לגבי עתידו של ארנסט מאבוקה. הירוקים מרוצים ממשחק ההתקפה של המגן, אבל מאוכזבים מההגנה ונראה כי יחפשו מגן טוב יותר. "מאבוקה מגן טוב אבל ישנה אפשרות למצוא מגן זר טוב יותר", אמרו במועדון. רז מאיר צפוי להמשיך בעונה הבאה וישמש כמחליף בעמדה הזו.

שחקן נוסף שעתידו לא ברור הוא עומרי בן הרוש. השחקן לא נמצא לאחרונה בסגל הקבוצה בשל פציעה ועוד לפני כן אכזב, אך במועדון חושבים כי העובדה שיכול לשחק במספר עמדות יכולה להשאירו בסגל. גם העובדה שקשה למצוא קבוצות שישלמו את שכרו הגבוה הנקוב בחוזה לעונה הבאה, מקרבת אותו להישארות.

עומרי בן הרוש. קבוצות לא יעמדו בשכרו (ערן לוף)
עומרי בן הרוש. קבוצות לא יעמדו בשכרו (ערן לוף)

גם הקשר הברזילאי קאיו יזכה להזדמנויות רבות יותר ורק בסיום העונה תתקבל ההחלטה לגביו. כזכור, לאחר הניצחון על הפועל אשקלון ציין רוטן כי ישנו שיפור משמעותי ביכולת של השחקן באימונים בחודש האחרון.
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי