בהפועל חיפה מתלבטים לגבי המשך דרכו של איבנצ'יץ'

יוסיפ איבנצ'יץ'
יוסיפ איבנצ'יץ' | מאור אלקסלסי

החלוץ שהגיע בינואר טרם כבש, האדומים יקבלו את ההחלטה בסיום העונה. כץ שוחח לראשונה עם סוכנם של מלול, קפילוטו ותורג'מן

(גודל טקסט)

הפועל חיפה חזרה אתמול (רביעי) לאימונים והחלה בהכנות לקראת המשחק מול מכבי תל אביב (ראשון, 21:00, ספורט1). במועדון האדום מבינים כי המאבק על המקום השלישי עדיין קיים והמשחק הקרוב יכול להיות משמעותי להבטחת מקום באירופה דרך הליגה. ראדו גנסארי שלא שיחק מול בית"ר ירושלים יחזור לאימונים ובקבוצה מקווים כי יהיה כשיר למשחק ביום ראשון.

בינתיים הבעלים יואב כץ שנחת בסוף השבוע בישראל ויישאר כאן עוד שלוש שבועות ממשיך בשיחות לגבי עתידם של שחקנים שלא מחזיקים בחוזה לעונה הבאה. בין השאר שוחח כץ עם הסוכן גלעד קצב שמייצג את המגן דור מלול, הבלם ניסו קפילוטו והחלוץ אלון תורג'מן. בשלב זה מדובר בשיחה ראשונה בין הצדדים וכץ מקווה כי כל השלושה ימשיכו בחיפה עונה נוספת. כפי שפורסם בספורט1, מלול מבוקש גם בהפועל קריית שמונה שכבר גיששה בנושא.

החלטה נוספת שהבעלים צפוי לקבל בצוותא עם הצוות המקצועי בשבועות הקרובים היא עתידו של החלוץ יוסיפ איבנצ'יץ'. האחרון הגיע לקבוצה במועד ההעברות של חודש ינואר וטרם כבש שער ובקבוצה מהכרמל מתלבטים אם לממש את האופציה לגביו לעונה הבאה. "הוא מוסיף לא מעט למשחק שלנו, אבל מצד שני הוא חלוץ שלא כבש אף שער. נקבל החלטה לגביו בבוא הזמן", אמרו הבוקר במועדון.

יוסיפ איבנצ'יץ'. ספק לגבי עתידו (מאור אלקסלסי)
יוסיפ איבנצ'יץ'. ספק לגבי עתידו (מאור אלקסלסי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי