קורצקי: מה שזוכרים בסופו של דבר זה את סיום העונה

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | אודי ציטיאט

מאמן רעננה עורך את הכנותיו לקראת משחק הפלייאוף התחתון בסכנין (שבת, 20:00): "מקווה שנצליח לשלב נקודות עם יכולת טובה". השוער אסף צור: "נמשיך לעבוד קשה". התוכנית היא לשלב שחקנים שלא קיבלו מספיק דקות

(גודל טקסט)

הפועל רעננה הבטיחה את מקומה בליגת העל לעונה הבאה ובשלושת המשחקים עד סיום העונה מתכוון המאמן מנחם קורצקי לשמור על הגינות ספורטיבית מול המועדונים האחרים, כאשר במקביל הכוונה היא לשתף שחקנים שלא קיבלו הזדמנויות רבות. זה יקרה כבר בשבת (20:00) בחוץ מול בני סכנין, שאף היא הבטיחה את מקומה.

"אחרי שהבטחנו את ההישארות בליגה אמרתי לשחקנים שבסופו של דבר זוכרים את סוף העונה", אמר קורצקי, "הצורה בה מסיימים עונה משליכה גם על זאת שאחריה ולכן חשוב שנסיים את העונה כמו שצריך".

קורצקי התייחס לניצחון במחזור הקודם על אשדוד (0:1): "אני שמח שבמשחק האחרון למרות ירידת המתח ולמרות שהבטחנו את ההישארות השחקנים הוכיחו שהם ספורטאים וניצחו את המשחק. היינו כמובן יכולים לשחק יותר טוב ואני מקווה שכבר במשחק הקרוב מול סכנין נוכל לשלב משחק טוב עם הנקודות".

השוער אסף צור הוסיף: "נמשיך לעבוד קשה ולא נוריד את הרגל מהגז, יש לנו עוד מטרות העונה, שאחת החשובות שבהן היא כמובן לסיים במקום גבוה ככל האפשר בפלייאוף התחתון. האווירה בקבוצה נהדרת מכיוון שכבר נשארנו בליגה, וכולם רוצים להצליח ולתת את הכי טוב שיש".

אסף צור. אסף צור. "האווירה בקבוצה נהדרת" (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי