ורמוט: מרגיש בכושר טוב, נהנה מהמשחק ומצפה מעצמי ליותר

גילי ורמוט
גילי ורמוט | ערן לוף

הפועל חיפה ממשיכה בהכנות לקראת המשחק ביום ראשון מול מכבי תל אביב, אך הראש חושב גם על גמר גביע המדינה ולא מן הנמנע שתורג'מן וסיוסטדט יסופולו. הקשר סיפר: "יש לי ביטחון וחל אצלי שיפור"

(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק ביום ראשון מול מכבי תל אביב (21:00, ישיר בספורטHD1) ולמרות שגמר גביע המדינה ייערך בעוד שבוע וחצי, במועדון לא מתכוונים לוותר על משחקי הליגה ולבטח מול היריבה הישירה על המקום השלישי.

עם זאת, בצוות המקצועי מתלבטים לגבי הקשר רסמוס סיוסטדט והחלוץ אלון תורג'מן שלהם ארבעה כרטיסים צהובים והחשש כי יספגו צהוב חמישי בראשון ולא יוכלו לקחת חלק בגמר. בכל מקרה המאמן ניר קלינגר הבהיר: "אני והצוות שלי מעדיפים לשלוט בשחקנים ולא רוצים שיהיו תלויים בכרטיס זה או אחר. אנחנו כבר יודעים איך זה יקרה והתשובות יהיו ביום ראשון". כשירותו של גינסארי תתברר מחר לאחר האימון המסכם.

למי שתהיה חשיבות רבה במשחק הוא הקשר גילי ורמוט, שהציג שני משחקים מצוינים גם מול באר שבע וגם מול בית"ר ירושלים. ורמוט אמר על היכולת הטובה לאחרונה: "אני מרגיש בכושר טוב וכל הזמן מצפה מעצמי ליותר. רוצה לתרום לקבוצה כמה שיותר, יש לי ביטחון ואני נהנה, אני מקווה להמשיך ככה ולתרום עוד יותר. אין לי הסבר לכך לכך שחל אצלי שיפור, נכנסים לכושר עם המשחקים שמשחקים. אני עולה משוחרר לשחק ושמח כמו שאני אוהב, בא ליהנות מהכדורגל ואני מקווה להמשיך ככה ושהקבוצה תמשיך ככה".


הרשים במשחקים האחרונים. גילי ורמוט (ערן לוף)

הקשר גם התייחס לסגנון המשחק: "כל שיטה או האסטרטגיה עם החסרונות והיתרונות שלה, דווקא במשחקים האחרונים הראינו שיטה שהיא מגוונת. חוץ מיציאה למתפרצות ולחזור לעמדות הראינו הנעת כדור ושליטה במשחק האחרון אז יש לנו יכולת בשתי השיטות. ניר דורש מכל שחקן לחזור לעמדה וככל שידרוש הוא גם יקבל על המגרש".

במקביל הבעלים יואב כץ צפוי להמשיך בשיחות עם השחקנים לגבי העונה הבאה. בחיפה סיפרו כי כץ צפוי לערוך פגישות ראשוניות עם כל השחקנים ולאחר מכן יקבל החלטה מי מהשחקנים קרוב להצעה שלו בכדי להמשיך במשא ומתן ומי יהיה זה שיעזוב את הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי