סתיו פיניש: אנחנו מתרכזים בעצמנו ובאים במוטיבציה גבוהה

סתו פיניש חנן ממן בני יהודה הפועל באר שבע
סתו פיניש חנן ממן בני יהודה הפועל באר שבע | דני מרון

הקשר של בני יהודה, שזוכה למחמאות מהצוות המקצועי על יכולתו העונה, מוכן למשחק מול הפועל באר שבע (שבת, 20:15, ספורט 4) שיכול לקרב את הפועל באר שבע לאליפות נוספת. אבוקסיס יעבור למערך של שלושה בלמים

(גודל טקסט)

 בני יהודה ערכה הבוקר את האימון המסכם שלה לקראת המשחק בו תארח הקבוצה מחר (שבת, 20:15, ספורט4) את האלופה הפועל באר שבע. הזהובים מגיעים להתמודדות אחרי שני הפסדים רצופים וסך הכל משחקים ללא ניצחון.

המאמן יוסי אבוקסיס, שיחסר את מתן חוזז המוצהב ורועי גורדנה המורחק, החליט לחזור למערך של שלושה בלמים, ולהפתעתם של שחקנים רבים תורגל פז בן ארי הצעיר בהרכב, במקומו של איציק עזוז.

שחקן בקבוצה אמר: "מוזר שדווקא במשחק מול הקבוצה הכי טובה בליגה יוסי מחזיר להרכב את פז שלא שיחק כבר כמה חודשים, במקום איציק המנוסה שהיה טוב כל פעם ששיחקנו לאחרונה במערך של שלושה בלמים".. בנוסף, סתיו פיניש, יונתן כהן ואלמוג בוזגלו, חוזרים להרכב על חשבונם של איסמעילה סורו, מתן חוזז ונריוס ואלסקיס המאכזב.

יוסי אבוקסיס. יעבור למערך שלושה בלמים (דני מרון)
יוסי אבוקסיס. יעבור למערך שלושה בלמים (דני מרון)

"האמת שאני לא רוצה להתעסק באם ואיך זה ישפיע על הקבוצות האחרות", אמר הקשר סתיו פיניש לקראת המשחק, "אני מעדיף להתרכז בעצמנו – לבוא עם מוטיבציה גבוהה כמו שאנחנו מגיעים בכל משחק, לעמוד טוב, להנות ולעשות תוצאה טובה יותר משני המשחקים האחרונים שהפסדנו."

איך מתרגמים את היכולת הטובה מהמשחקים האחרונים גם לניצחונות?
"פחות הולך לנו מבחינת קצב צבירת הנקודות במשחקים האחרונים. אנחנו מגיעים להרבה מאוד מצבים בכל משחק, משחקים טוב, אבל מתקשים לתרגם את ההזדמנויות לשערים. בכדורגל, כמו שאתם יודעים, צריך להכניס את הכדור לרשת. אני מאמין שאם נמשיך לשחק כמו שאנחנו משחקים גם השערים יגיעו. זה משהו שאנחנו עובדים עליו מאוד קשה באימונים".

יש מספר שחקנים שכנראה יחזרו לקבוצות שלהם בעונה הבאה, זה משהו שאתם חושבים עליו?
"אני מאמין שבכל משחק, גם אם שחקן יודע שהוא נשאר או לא נשאר, יש לו רק מה להרוויח. כולנו ספורטאים שרוצים לנצח, כולנו רעבים, כולנו רוצים להצליח".

סתו פיניש. בונים עליו לעתיד (דני מרון)
סתיו פיניש. בונים עליו לעתיד (דני מרון)

ברמה האישית, אתה חווה עונה טובה גורמים בצוות המקצועי אמרו שבכל מה שנוגע למרכז השדה, הם רגועים, הם לא צריכים להביא אף שחקן.
"זה משמח מאוד לשמוע. כיף לדעת שמאמינים בך ושרוצים אותך. לי יש חוזה לעונה הבאה, זה הבית שלי ואני נהנה פה בכל שנייה. אני יכול להגיד לך שאני מתבאס שהעונה מסתיימת בעוד חמישה מחזורים. כל כך כיף לנו העונה, אנחנו משחקים טוב, יש אווירה מצויינת במועדון ואני מקווה שנמשיך את הקו הזה גם בשנים הקרובות".

הרכב משוער: אמיליוס זובאס, מאור קנדיל, דן מורי, פז בן ארי, אעיד חבשי, בן תורג'מן, סתיו פיניש, יובל אשכנזי, יונתן כהן, מאוויס צ'יבוטה, אלמוג בוזגלו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי