הדיון המשפטי בעניינו של ניב זריהן נדחה לחודש יולי

ברק בכר עם שחקני הפועל באר שבע
ברק בכר עם שחקני הפועל באר שבע | עדי אבישי

החלוץ יוכל להתכונן בראש שקט למשחק מול בית"ר ירושלים. טאהא אחרי ה-1:1 מול בני יהודה: "הימרנו על השני והיינו חשופים בהגנה. בכדורגל צריך גם אקשן". בקבוצה ינסו להכשיר את איינבינדר לקרב מול בית"ר

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

נקודה למחשבה. רק מחר יתברר אם הפועל באר שבע איבדה שתי נקודות חשובות, או שמא זכתה בנקודה יקרה בעקבות התיקו (1:1) מול בני יהודה. האדומים יחזיקו ביום שני אצבעות למכבי נתניה, בתקווה שתצליח לבלום את בית"ר ירושלים. כל תוצאה פרט לניצחון בית"רי תשרת את האינטרס של ברק בכר ושחקניו לקראת משחק העונה בטדי במחזור הבא. מצד שני, יש גם תסריטים שונים, כפי שאמר אמש בסיום התיקו במושבה בלם הקבוצה לואי טאהא: "בגלל שרצינו להמר על השני, טבעי שנהיה קצת חשופים בהגנה. כשמתעסקים בכדורגל, צריך גם אקשן. נבוא מוכנים לטדי ונעשה את העבודה. זה מה שכרגע הכי חשוב מבחינתנו".

החלק האחורי עבד קשה אמש, ולא בכדי זכה לשבחים מברק בכר שאמר "ההגנה נתנה משחק הירואי". הצלות של השוער גיא חיימוב וחילוצי כדור של הרגע האחרון מרגליהם של טאהא וחאתם עבד אלחמיד מנעו מבוכה רבה יותר בצד של מובילת הטבלה. "חייבים לפרגן לבני יהודה, הם יעשו בעיות גם לקבוצות אחרות", אמר לואי כשהוא מאתגר את סתיו פיניש ושותפיו. "זה הכדורגל. כמו שיכולנו לנצח, יכולנו גם להפסיד. ולא, אני לא חושב שהיינו גרועים. בטוח שלא זלזלנו. טבעי שנרצה לנצח, והימרנו על ההתקפה. אנחנו בני אדם, לא רובוטים".

דן איינבינדר לא שותף במשחק לאחר שהתלונן על רגישות במפשעה, וינסו להכשיר אותו לדרבי הפרטי שלו בעוד שישה ימים. "העדפנו שלא לסכן אותו", אמרו בצוות המקצועי. במועדון הביעו התפעלות ממפגן העוצמה של האוהדים מבירת הנגב שהגיעו בהמוניהם למושבה. כ-6,000 אדומים סידרו לבני יהודה הכנסה שמנה, אבל קלקלו את הרושם הטוב בהתנהגותם כלפי אלמוג בוזגלו. לאורך 65 דקות, עד שנטש את המגרש בגלל פציעה, ספג בנו של יעקב בוזגלו קריאות קשות מכיוון היציע הבאר שבעי. הקריאות גברו לאחר שתיקל את מאור מליקסון וספג כרטיס צהוב. להבדיל, חברו של אלמוג לקבוצה, בן תורג'מן, זכה לפני שריקת הפתיחה לקריאות עידוד מאוהדי קבוצתו לשעבר.

ניב זריהן, שנכנס במחצית השנייה במקום מהראן ראדי, יוכל להתכונן בראש שקט להתמודדות הספורטיבית בירושלים. הדיון המשפטי בעניינו, שהיה אמור להתקיים ביום חמישי הקרוב בבית משפט השלום בתל-אביב, נדחה לחודש יולי. כזכור, זריהן הורשע לפני מספר חודשים בהסדר טיעון בתקיפת צעירה במועדון לילה. האירוע התרחש בשנת 2015 בעת שהשתייך למ.ס. אשדוד. בדיון הקודם הורה בית המשפט לשירות המבחן להכין תסקיר, ויעיין בהמלצותיו לפני מתן גזר הדין. המתלוננת, כיום בת 19, מיוצגת על-ידי עורך הדין יובל בוקר.


בוזגלו. ספק קריאות קשות מאוהדי ב"ש (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי