גורם בפ"ת: "מימר לא יכול להמשיך פה במצב העניינים הנוכחי"

שרון מימר
שרון מימר | מאור אלקסלסי

המאמן מתכוון להגיע לאימון. לוזון למקורביו: "אם מימר יעמוד במבחן התוצאה, מבחינתי שימשיך". בקבוצה שוחחו עם סיבוק: "לא תהיה בסגל עד סוף העונה, לא נוכל לשלם לך בעונה הבאה". עשוי לעזוב או לקצץ בשכרו

(גודל טקסט)

לא רגוע במכבי פתח תקווה לאחר ההפסד אמש (שבת) 1:2 להפועל עכו, שהוריד את הקבוצה לראשונה מזה זמן רב מתחת למקום השביעי. לפני המשחק שוחחו אבי לוזון ואבי נמני טלפונית על מנת לתאם פגישה לשבוע הבא לסגור את המשך העסקתו של שרון מימר, אך כעת נראה שסיכוייו של המאמן להישאר במועדון פחתו משמעותית.

"איבדנו את המשחק בשתי דקות וזה סיפור העונה שלנו אולי. צריך להודות על האמת שעכו היו יותר טובים" אמרו שחקנים, שהתקשו לעכל את מה שאירע. לאורך המשחק, ניתן היה לשמוע את תלונותיו של עמוס לוזון, אביו של עומרי ואחד מהאחים לוזון לגבי המאמן, כאשר בפ"ת סיפרו הלילה כי מימר צפוי לסיים את העונה, אם ירצה בכך. גורם אחר במועדון סיפר: "אם אני שרון, אני לא יודע אם הייתי שורד את מה שקורה פה ובא לאימון". במידה שמימר לא ימשיך, בפ"ת סימנו את אופיר חיים ויובל נעים כמועמדים פוטנציאליים, כאשר גם עמיר תורג'מן נלקח בחשבון.

למרות זאת, בפ"ת לא ממהרים לקבל החלטה, על אף דבריו של עמוס לוזון וגם האיש החזק במועדון הבהיר למקורביו בסיום: "מבחינתי, אני עדיין טוען שמבחן התוצאה והיכולת הוא מה שקובע. אם מימר יסיים במקום השביעי מבחינתי הוא יכול להמשיך, אם הוא יסיים שמיני נעשה חושבים גם לגביו וגם לגבי השחקנים". גורם אחר במועדון הוסיף: "במצב העניינים הנוכחי ומה שקרה פה, מימר לא יוכל להמשיך פה". מימר עצמו לא מתכוון להתפטר ויגיע הבוקר לאימון: "אם הייתי מרגיש שאיבדתי את השחקנים, הייתי מוריד את הראש. לא אכפת לי מה אומרים עליי, אם אבי היה עושה משהו לא נעים, אז מילא", סיפר בסביבתו.


מימר. "אם אבי לוזון היה עושה משהו לא נעים, אז מילא" (מאור אלקסלסי)

סוגייה נוספת שמעסיקה את ראשי המועדון בימים האחרונים היא של הבלם תומאש סיבוק. הצ'כי הוצא מהסגל אמש ולספורט1 נודע שביממה שלפני המשחק במועדון שוחחו איתו והבהירו לו בצורה חד משמעית: "לא תהיה בסגל עד סוף העונה. יש שחקנים אחרים שישחקו ובכל אופן לא נוכל לשלם לך את הסכומים שאתה מרוויח בעונה הבאה". כעת, על הצדדים למצוא פתרון: בפ"ת סיפרו כי יציעו לסיבוק פיצוי בעבור עזיבתו והאופציה השנייה והפחות מועדפת עליהם היא קיצוץ משכורתו של הבלם בהסכמתו והשארתו, דבר שכרגע הצ'כי פוסל. מקורביו הבהירו כי על פ"ת לעמוד בהתחייבויותיו

בשבוע הבא, תארח פ"ת את מ.ס אשדוד למשחק הבית האחרון של העונה, כאשר לירוי צעירי, שספג בשבוע שעבר צהוב חמישי ייעדר וכמוהו גם יוסי בניון, שסובל מסדק בצלעות שפוגע בתפקוד הנשימה ומצריך מנוחה, וצפוי שלא לחזור לשחק העונה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי