מכבי חיפה במסר לאלאך: חמישה שינויים לא יספיקו

פרד רוטן עם רוב מאס ומו אלאך
פרד רוטן עם רוב מאס ומו אלאך | ערן לוף

במועדון הירוק התאכזבו מההפסד 2:1 לק"ש. רוטן, שצפוי להמשיך עונה נוספת, ספג ביקורת. התלבטות לגבי עמדת השוער, גלזר ולויטה עשויים להמשיך הואר מעצרם של החשודים בתקיפת אוהד ק"ש. קהת ישמש כקפטן? צפו בתקציר

(גודל טקסט)
לאחר שני ניצחונות רצופים, קיוו במכבי חיפה שהקבוצה מתחילה דרך חדשה ואפילו חשבו על המקום השביעי, אבל אתמול (שבת) אבל חזרו הירוקים להציג יכולת חלשה שהביאה להפסד נוסף, הפעם 2:1 לעירוני קריית שמונה. ככל שחולפים המחזורים ובמיוחד במחצית הראשונה של המשחק אתמול, מבינים במועדון הירוק כי הקבוצה חייבת זעזוע רציני יותר בקיץ הקרוב ושולחים מסר ברור למנהל הטכני מול אלאך. "אלאך דיבר על חמישה שינויים בקיץ הקרוב, אבל נראה כי הקבוצה חייבת לזעזוע עמוק יותר. פרט לזרים שלא תורמים כלום, גם חלק מהישראלים לא מתאימים לרמה בכדי לחזור לצמרת הגבוהה" אמרו במועדון.


במהלך השבועות האחרונים חשבו בחיפה כי משחק ההגנה התייצב כאשר אטיין ריינן פתח לצידו של אליסון דוס סנטוס במרכז ההגנה ורמי גרשון הוסט לעמדת המגן השמאלי, אך המשחק מול קריית שמונה הוכיח שהחלק האחורי של הקבוצה במצב רע יותר. הבלם הברזילאי, כמו גם המגן ארנסט מאבוקה, צפויים לעזוב את הירוקים בקיץ כאשר דוס סנטוס מחזיק בחוזה גבוה יחסית וחיפה תתקשה למצוא קבוצה שתהיה מוכנה לשלם לו שכר דומה. "דוס סנטוס לא מביא שום שדרוג ומאבוקה, שעוד היה חד בהתקפה בתחילת העונה, נראה כעת לא טוב בשני הצדדים", אמרו בחיפה. התלבטות גדולה היא בעמדת השוער, כאשר במועדון רוצים להתחזק בשוער בכיר ובין השמות שעלו נמצאים גיא חיימוב ואריאל הרוש, אבל בחיפה מבינים שיתקשו להביא את אחד מהשניים ולכן גם האופציה להישאר עם אוהד לויטה ועומרי גלזר קיימת.


המאמן פרד רוטן צפוי להמשיך עונה נוספת אצל הירוקים, והוא אף העביר מסר כזה לראשי המועדון. המאמן ההולנדי נכנס אתמול לאחר המשחק לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "הייתה לנו מחצית שנייה טובה וככה אנחנו צריכים להמשיך". השחקנים הופתעו שההולנדי בחר להחמיא להם ולאו דווקא להעביר ביקורת. "היינו בטוחים שהוא הולך להיכנס בנו והוא עשה את ההפך" אמר אחד השחקנים. במועדון הביעו ביקורת כלפי רוטן על הצבתו של ניקיטה רוקאביצה כחלוץ חוד במשחקים האחרונים. "זאת לא העמדה הטבעית שלו וחבל שאנחנו מאבדים אותו כשחקן כנף", אמרו בחיפה. "לא היה קורה כלום אם מוחמד עוואד היה מקבל הזדמנות בעמדה הזאת".


הקשר רועי קהת זכה לענוד אתמול את סרט הקפטן ברבע השעה האחרונה לאחר חילופו של רמי גרשון, וכאשר גל אלברמן הוחלף עוד קודם לכן. בחיפה סיפרו כי טרם הוחלט לגבי מינוי קפטן לעונה הבאה, אבל לא מן הנמנע כי קהת יהיה אחד השחקנים שיענדו את הסרט.



רוטן. בקבוצה הופתעו שבחר להחמיא (ערן לוף)


בתוך כך, משטרת ישראל הודיעה שבית משפט השלום בחיפה האריך את מעצרם של שלושה תושבי יפו בשנות ה-40 לחייהם החשודים בתקיפה חמורה אמש במשחק שנערך באצטדיון סמי עופר, לאחר שעל פי החשד, תקפו אוהד של קריית שמונה ונעצרו כעבור זמן קצר על ידי כוח משטרתי שנכח במגרש. מעצרם הוארך עד מחר, כאשר בכוונת המשטרה להביאם מחר לדיון נוסף בבקשה להאריך את מעצרם בשנית, בהתאם לחומרת העבירות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי