גורם בעכו: "גם אם נרד, נעשה את זה בראש מורם"

עמיד מחאג'נה
עמיד מחאג'נה | מאור אלקסלסי

במועדון היו מרוצים מהניצחון 1:2 על מכבי פתח תקווה, שייתכן והשאיר את הקבוצה שבוע נוסף בליגה: "הוכחנו שיש בסיס טוב על המגרש". קניקובסקי: "עשינו סוויץ' בראש, עדיף לשחק בעכו מאשר לשבת על הספסל במכבי ת"א"

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)

כבר מספר חודשים מסומנת הפועל עכו כמועמדת ודאית לירידה לליגה הלאומית, אך הקבוצה של איציק טוויזר ממשיכה לעשות ניסים מדי שבוע ולדחות את קץ הירידה במספר ימים נוספים. בעכו הרשימו אתמול (שבת) בניצחון ביתי נוסף והפעם על מכבי פתח תקווה. הקבוצה תחכה יממה נוספת בכדי לראות את התוצאה במשחק בין מועדון ספורט אשדוד להפועל אשקלון בכדי לנסות ולדחות את הירידה בשבוע נוסף.

לאחר המשחק שיבחו במועדון את המאמן איציק טוויזר שבמהלך השבועות האחרונות דרבן את שחקניו ודרש מהם להאמין בסיכויי הקבוצה להישאר בליגה. "כנראה התעוררנו מאוחר מדי, אבל כל המועדון הזה הוכיח שיש כאן בסיס טוב על המגרש ומחוצה לו. גם אם נרד ליגה, נעשה זאת בראש מורם" אמרו בעכו. מי שזכה למירב המחמאות הוא כובש אחד השערים גבי קניקובסקי. כפי שפורסם בספורט1, הקשר מבוקש במכבי נתניה כאשר בעכו דורשים סכום של כמיליון וחצי שקלים ונראה כי הצדדים יגיעו לסיכום סופי בסיום העונה.

קניקובסקי עצמו אמר לאחר הניצחון: "כל עוד יש סיכוי אז ניתן. אני שמח שניצחנו ועשינו סוויץ' בראש בפלייאוף התחתון כאשר באנו יותר משוחררים ומראים שיש לנו קבוצה טובה. אנחנו נראים טוב והמאמנים שידרו לנו לשחק טוב יותר פתוח ולתקוף כמה שיותר. אני לא חושב על העונה הבאה אלא מרוכז כל כולי בעכו. אני מקווה להשתפר וללמוד וב"ה נישאר בליגה ונחשוב על העונה הבאה. אני שמח כאן וכל צעיר חייב לשחק ולקבל את הצ'אנס. אני חושב שאין לזה שום תחליף לדקות משחק וזה עדיף מלשבת על ספסל במכבי תל אביב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי