בקריית שמונה בונים על זועבי כשוער ראשון לעונה הבאה

מהדי זועבי
מהדי זועבי | ערן לוף

במועדון מרוצים מהיכולת שהפגין השוער בניצחון 1:2 על מכבי חיפה, ומאמינים כי הניסיון שצבר יכול להפוך אותו לשוער מוביל בליגה. זועבי: "רוצים לסיים את העונה בטעם טוב". שרצקי רוצה לרכוש את סאן מנחם מחיפה

(גודל טקסט)

מחמאות גדולות בקרב אנשי הפועל קריית שמונה לצוות המקצועי ולשחקנים לאחר הניצחון המשמעותי 1:2 על מכבי חיפה אתמול (שבת). במועדון אומנם הודו כי הקבוצה לא שיחקה את אחד ממשחקיה הטובים העונה אבל נהנתה ממספר הצלות של השוער מהדי זועבי וגם מאלילת המזל.

זועבי צפוי לקבל בעונה הבאה את אפודת השוער הראשון כאשר במועדון מאמינים כי היכולת והניסיון שצבר השוער בחלק השני של העונה יהפכו אותו לשוער משמעותי בליגת העל. זועבי עצמו התייחס לניצחון: "זה היה משחק לא קל. רצינו להמשיך את הרצף אחרי הניצחון על סכנין אבל ידענו שמצפה לנו יריבה קשה ואווירה מיוחדת באצטדיון. יש לנו מטרה והיא לסיים במקום השביעי ולא פחות מכך להחזיר לא מעט כבוד למועדון שלנו וכמובן לסיים את העונה בטעם טוב".

במקביל לרצון לסיים את העונה במקום הגבוה ביותר, במועדון חושבים על העונה הבאה ושני השחקנים הצעירים רותם חטואל וסמואל בראון זכו לדקות משחק. "המטרה שלנו לשמר את השלד שנבנה העונה כולל מספר שחקנים מקומיים, וכל עוד זה עובד גם בתוצאות אז הרווחנו" אמרו בקריית שמונה. בנוסף, הבעלים איזי שרצקי ינסה לשוחח שוב עם נשיא מכבי חיפה יעקב שחר ויבקש ממנו לרכוש את המגן סאן מנחם. בנושא אחר, המגן מרקוס דיניז והקשר איסמעיל ריאן שנפצעו במהלך המשחק ייבדקו בימים הקרובים.

בתוך כך, זועבי, עלה הבוקר לבית החולים זיו בצפת כדי לבקר את רפי פרץ, אוהד הקבוצה תושב המושב ספסופה, שהיה קורבן לאלימות קשה מצד מספר אוהדי מכבי חיפה באצטדיון סמי עופר. זועבי אמר בביקורו: "צפיתי בסרטון הקשה ופשוט לא האמנתי למראה עיני. מקווה מאוד שהמשטרה והאחראים ידעו למצוא את הפתרון עם החבורה האלימה. מאחל החלמה מהירה לרפי ושלא נראה מראות כאלה לעולם במגרשי הכדורגל ובכלל".


זועבי ופרץ בבית החולים (האתר הרשמי של הקבוצה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי