שחקני אשקלון בכו, לוגסי: הייתי פורש אם היה אפשר

דובב גבאי
דובב גבאי | דני מרון

הדרומיים מתקשים לעכל את ירידה הליגה אחרי ה-1:0 לאשדוד, דגו: "רוצה להישאר". לוגסי: "כתם שחור לכולנו". מזרחי חגג: "היה לחץ גדול, נתנו הרבה לב", טום בן זקן: "במשפחה אנחנו תמיד חוגגים". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

זהו, זה נגמר. מ.ס אשדוד ניצחה הערב (ראשון) 0:1 את הפועל אשקלון, הבטיחה את ההישארות בליגה עונה נוספת והורידה את המפסידה ואת הפועל עכו לליגה השנייה.

באשדוד חגגו בגדול והמאמן הוותיק יוסי מזרחי, שרק באמצע השבוע הוזעק במקומו של עמיר תורג'מן כדי להציל שוב את המועדון, אמר באושר: "התחושות הן למה אני צריך את זה, אבל כשאין ברירה באים ומנסים לתת הכל במשחק אחד. לא היה פה כדורגל, אבל הרבה לב ומלחמה. היינו צריכים לנצח ואני שמח שעשיתי את זה. לא צריך לשכוח את העבודה שעמיר תורג'מן עשה. אני שמח בשביל השחקנים כי לי יש משימות יותר חשובות בנוער".

"לא שיחקנו משהו שדומה לכדורגל, אבל היינו מחויבים ושיחקנו עם הרבה טקטיקה הגנתית. אני מבין את השחקנים כי היה לחץ עצום. היינו צריכים להיות יותר חכמים, אבל הכל שטויות. הכי חשוב שנשארנו בליגה. אשדוד תתקיים ותהיה בליגת העל בעונה הבאה. יש לי חצי גמר עם הנוער, זו המשימה הגדולה שלי".

טום בן זקן, בנו של הבעלים, חייך : "אפשר לחייך. לא ישנו בלילות האחרונים. אני שמח שעשינו את זה. אני רוצה להודות לעמיר תורג'מן על העבודה שעשה. עבדנו קשה ויוסי מזרחי החדיר בנו אמונה וידענו שאנחנו באים כדי להשלים את המשימה. עברנו עונה קשה, ואני בטוח שבעונה הבאה תהיה קבוצה הרבה יותר טובה. נצא לבלות כמה חברים, עם המשפחה תמיד חוגגים".

שחקני הפועל אשקלון מעכלים את הירידה (לירון מולדובן)
שחקני הפועל אשקלון מעכלים את הירידה (לירון מולדובן)

כובש שער ההישארות וובה בראון הוסיף: "אני מבסוט, זה היה כמו לידה. אשתי בהריון ואני מרגיש כמוה. הייתה תקופה קשה מאוד. סוף סוף סגרנו את זה. אני מאמין שהפועל באר שבע יקחו אליפות. אחזיק להם אצבעות ואבוא לעודד. עד עכשיו הייתי עם כל הלב באשדוד, זו הייתה עונה לא פשוטה. אני חוזר לב"ש ורק מחכה לרגע הזה. ניקח את הצעירים ונלך לשתות קצת, רק מים כמובן".

מהעבר השני התקשו להסתיר את הדמעות ומסאיי דגו, שהגיע בפברואר במקומו של יובל נעים, כשל במשימה להציל את הקבוצה. "רגע קשה מאוד. לא הגיע לנו להפסיד, אבל במשחק כזה ידעתי שהקבוצה שתספוג ראשונה תפסיד. רגעים לא קלים, נצטרך להרים את עצמנו. אשמח להמשיך וההנהלה יודעת את זה. התחברתי למועדון. לאשקלון מגיע להיות בליגת העל, ראיתם כמה קהל הבאנו היום".

משפחת בן זקן.
משפחת בן זקן. "תמיד חוגגים" (לירון מולדובן)

"השנה הזאת היא כמו ארבע שנים. מלמעלה לתחתית שבתחתית. אני בחור צעיר והעתיד עוד לפני. שום דבר לא ישבור אותי. אני אעבוד קשה ואני מאמין שיגיעו ימים יפים. לא נתנו את הגולים שצריך ובליגה הזו כשלא נותנים סופגים. אני לא מאמין שארדם בלילה. נראה מה יהיה היעד הבא".

"ידעתי שאשדוד יהיו בלחץ. באנו לתקוף, אבל לא הצלחנו לכבוש וספגנו גול שאסור לקבל. כל השנה הקבוצה הזאת ספגה. עשיתי הכל כדי שהקבוצה לא תרד ליגה, אבל לא הצלחתי. אני לא מאשים אף אחד. זה לא הזמן לדבר על העונה הבאה. אם אשאר אני יודע בדיוק מה צריך לעשות. בוא נראה איפה אני יהיה".


"כתם שחור" (לירון מולדובן)

מושיקו לוגסי הוסיף בכאב: "אני לא מעכל. זה לא נכנס לראש שירדתי ליגה. לא ארדם בלילה, אבל הימים יעברו ונעכל. התחברתי למועדון. חבל לי שירדנו, זה כתם שחור לכל השחקנים. אם היה אפשר לפרוש מכדורגל, הייתי פורש. אבל זה המקצוע, נהיה חזקים ונמשיך הלאה".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי