קלינגר: טוריחו לא יכול להגיד לי איך להתנהג במדינה שלי

ניר קלינגר, ג'ורדי קרויף
ניר קלינגר, ג'ורדי קרויף | ערן לוף

ניר קלינגר זעם על מאמן הכושר של מכבי ת"א: "הוא קילל אותי בספרדית אבל הבנתי כל מילה". ג'ורדי קרויף: "לא חושב שהגזמתי עם טיבי, שחקן שיושב על הספסל הוא לא צופה". צפו ב-2:2 הסוער

(גודל טקסט)

מה כבר לא נאמר על העונה הרעה והמאכזבת של מכבי תל אביב? הערב (ראשון) הזה יכול ללמד אותנו הרבה. הצהובים כבר הובילו 0:2, אבל חטפו פעמיים מהאקס עדן בן בסט בדקות הסיום. תקרית חריגה התרחשה כאשר ג'ורדי קרויף התעצבן על איתן טיבי וצרח עליו בתנועות ידיים זועמות. בסיום המשחק חילופי דברים קשים ועימות של ממש בין ניר קלינגר למאמן הכושר חואן טוריחו ולעוזרו של קרויף קרלוס גרסיה.


"אני לגמרי שבא לכאן מאמנים ואנשי מקצוע זרים אבל שלא יטיפו לנו במדינה שלנו איך להתנהג. מותר לי לחגוג אחרי ה-2:2 נכון? ואז קם אליי הבחור הזה שאני לא מכיר (טוריחו) וקילל אותי. הבנתי את כל הקללות כי אני רואה סדרה מעולה בספרדית. טוריחו היה צריך להיות מורחק. אגב, גם ארון שוינפלד היה צריך להיות מורחק כבר בתחילת המשחק".

 

האם זה סוג של פיצוי על טרנר: "אמרתי אחרי ה-2:2 בטרנר שהכל בסוף מתאזן בכדורגל. אנחנו קבוצה מעניינת ואנחנו מוסיפים צבע לליגה. גם אני לפעמים".


 

על המשחק עצמו: "לא נהניתי מאיך ששיחקנו אבל נהניתי מהפינאלה".



קלינגר. "הבנתי כל קללה כי אני רואה סדרה בספרדית" (ערן לוף)

 
 

מהעבר השני ניסה קרויף להישמע רגוע: "מה קרה לנו? דווקא שאנחנו נראים שולטים במשחק הכל משתבש. שוב היה לנו משחק בידיים  ואיבדנו אותו. זה הסיפור שלנו העונה וזה בלתי מתקבל על הדעת".


על התקרית בינו לבין טיבי: "אני מצפה משחקן שיושב על הספסל שיתארגן מהר. הוא לא צופה, הוא שחקן. ביקשתי ממנו כמה פעמים להתארגן וזה לא קרה אז זירזתי אותו. אני לא חושב שהיה בזה משהו מיוחד. לא, לא הגזמתי בתגובה שלי".


עומר אצילי: "הובלנו 0:2 והיינו חייבים לנצח את המשחק הזה, אבל כנראה שזה הסיכום של העונה שלנו. שוב פעם בעטנו בדלי. אסור לדברים כאלה לקרות. לא הייתי על הדשא בזמן של השוויון. הייתה הרגשה שאנחנו כבר מנצחים ופתאום ספגנו את השער. אין לי מה להגיד, זה קורה לנו פעם אחר פעם".


התקרית בין קרויף לטיבי: "ראיתי את זה מקרוב. לא נראה לי שזה משהו מיוחד, רק משהו אמוציונלי. אני מקווה שהם יפתרו את זה ביניהם".


המאבק על אירופה: "אם לא נגיע לאירופה זה יהיה כישלון ענק, אני לא רואה סרט כזה. אנחנו חייבים להשיג את הכרטיס לאירופה. בשבוע הבא יש לנו קרב ישיר על אירופה מול נתניה, אבל אנחנו צריכים להתמקד בעצמנו ולא ביריבות".



בן בסט. "בורא עולם מסדר לכל אחד מה שמגיע לו" (ערן לוף)


עדן בן בסט: "הרגשתי שמתפוצץ לי הראש ולקחתי כדור. אני שמח שבסופו של דבר הצלחנו להוציא נקודה. תיקו שיקף פה את המשחק הזה. בורא עולם מסדר לכל אחד מה שמגיע לו, צריך לקחת הכל באהבה. פעם אחת זה לטובתך ופעם לרעתך, אני שמח שתיקנתי והחזרתי לקבוצה".


על גמר הגביע: "יואב כץ לא שטף אותנו, רובנו שחקנים בוגרים ואחראים. מי שיגיד שהגמר לא מדגדג לו הוא משקר. כולם בעיר מדברים, אבל אנחנו צריכים להתרכז במשחקים הקרובים. הצוות מזכיר לנו כל הזמן. צריך להבטיח את אירופה דרך הליגה".



 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי