מרבית שחקני אשקלון יעזבו, גם דגו חתום רק עד סיום העונה

מסאי דגו
מסאי דגו | דני מרון

טרם ברור אם המאמן ימשיך במועדון גם בליגה הלאומית: "אני אוהב סיכונים, לקחתי את הקבוצה עם אמונה גדולה ואני לא מתרץ את הירידה". גם מרבית הסגל יעזוב ללא תמורה בתום העונה

(גודל טקסט)
הפועל אשקלון לא הצליחה לשחזר את מסע ההינצלות הדרמטי מהעונה שעברה ואמש (ראשון) אחרי הפסד 1:0 במשחק העונה הגורלי נגד מ.ס.אשדוד, נחרץ גורלה של הקבוצה והיא ירדה באופן סופי לליגה הלאומית. אשקלון צברה 21 נקודות בלבד ורשמה עד כה ארבעה ניצחונות ליגה בלבד מתחילת העונה, בהחלט מאזן עלוב, כשהבעיות הגדולות של הקבוצה הן סף שבירה נמוך ובעיקר חוסר יכולת להבקיע שערים.


בסיום המשחק שררה דממה מוחלטת בחדר ההלבשה, כשראשי המועדון בחרו שלא לדבר עם השחקנים ושיחת הסיכום תיערך ככל הנראה במהלך השבוע. מספר שחקנים, ביניהם דובב גבאי ומשה לוגסי, הזילו דמעות עוד על כר הדשא וגם העידוד ומחיאות הכפיים מאוהדי הקבוצה שנכחו באצטדיון, לא הועילו.


המאמן מסאי דגו, שהגיע לפני יותר מחודשיים והחליף את יובל נעים, ניסה לשמור בסיום על פנים חתומות, אך אותות הכאב וההלם מהירידה ניכרו היטב על פניו. "התחושות הן באמת קשות, אבל אין לי טענות לשחקנים, כי כולם נתנו 200 אחוז", אמר דגו בסיום המשחק. "הגענו כרגיל להמון מצבים והיה חסר לנו רק לתת את הגול. זה משחק שאם היינו נותנים אנחנו את ה-0:1 המשחק היה נפתח ואשדוד היו יוצאים קדימה. אשדוד היו יותר לחוצים מאיתנו וידעתי שהם ישחקו על מתפרצות".


"עשיתי מבחינתי כל מה שאני יכול ולרגע אחד לא ויתרתי", הוסיף דגו, "אין מה לעשות, זה הכדורגל. אני מבחינתי אמשיך לעבוד קשה, יש לי עוד דרך ארוכה. מי שמכיר אותי יודע שאני אדם שאוהב לקחת אתגרים, ולפני שהגעתי אמרו לי שאין סיכוי ושלא אקח את הקבוצה. אני אוהב את המקצוע הזה ומוכן לעשות הכל כדי לעבוד כל הזמן והאמנתי מהרגע הראשון. את כפר סבא אני כבר שכחתי וזה לא מעניין אותי, כל כולי הייתי בהפועל אשקלון ואני מבחינתי אמשיך קדימה. אני מאוד אשמח להישאר כאן ולפי דעתי אשקלון זה מועדון שראוי להיות בליגת העל".



האמין בסגל, אך ירד ללאומית. דגו (ערן לוף)


דגו ניסה לנתח את הסיבות לכחשלון ואמר: "אני לא יודע להגיד. זה כל הדברים ביחד, זה גם פציעות ויכול להיות שבינואר היה צריך להביא שחקנים להתקפה. מבחינתי ברגע שבאתי, החלון נסגר ולקחתי על עצמי את הדברים עם אמונה גדולה, אני לא מתרץ ומה שהיה היה. האמנתי בסגל שיש פה. ברגע שקיבלנו את הבשורה שאשדוד הפסידה ברעננה, הרגשתי שאלוהים אוהב אותנו ונתן לנו עוד צ'אנס והרגשתי שאנחנו יכולים לחזור לחייים".


בדף האוהדים הרשמי של המועדון בפייסבוק נכתב בן השאר: "הפועל אשקלון ירדה לליגה הלאומית!!! יום שחור משחור לכל אוהדי הפועל אשקלון, ולאנשים שבאמת אוהבים אותה. אין יותר כואב מזה, אין יותר כואב על הקהל שהגיע היום וראה את הקבוצה מפסידה במשחק הכי קובע של העונה. עוד יהיה זמן לסיכומים, כרגע אנחנו פשוט כואבים מאוד".


הקבוצה שנמצאת בבעלות עיריית אשקלון, צפויה לעבור שינויים רבים בסגל השחקנים לקראת העונה הבאה בלאומית. מרבית השחקנים בסגל הקיים חתומים רק עד סיום העונה הנוכחית וכבר עתה ברור שרק בודדים, אם בכלל, יישארו גם בעונה הבאה. המאמן מסאי דגו ועוזרו ייטב לוזון חתומים במועדון רק עד סיום העונה הנוכחית ובשלב זה לא ידוע האם דגו יהיה זה שידריך את הקבוצה גם בליגה השנייה.



מסאי דגו. טרם ברור אם ימשיך באשקלון גם בעונה הבאה (אריאל שלום)


לירידת הליגה התייחס היום המנכ"ל דרור אלמלם שאמר במכתב לאוהדים: "יום לא פשוט עבר אלינו מאז שריקת הסיום אמש באצטדיון באשדוד. אתמול ירד המסך על עונה מטלטלת, שהתחילה בצלילים נעימים והסתיימה בצליל צורם. עשיתי לילות כימים על מנת לראות את הקבוצה בה גדלתי, מצליחה ומשחזרת את הימים הגדולים של אצטדיונים מלאים באוהדים כחולים. שלוש השנים האחרונות נחשבו עבורנו כהצלחה כבירה, אותן עשינו בכוחות משותפים, אך לצערי, העונה לא השכלנו לשחזר את ההישג של העונה הקודמת.  


"קיבלנו תמיכה מקיר אל קיר, מראש העיר תומר גלאם, שעשה ככל יכולתו להעניק לנו את הגיבוי והרוח הגבית.  לבי לבי עם אוהדי הפועל אשקלון, שליוו את הקבוצה לכל אצטדיון בארץ, לבושים בצבעי המועדון, מאובזרים בציוד עידוד ומלאים באופטימיות, כזו שמאפיינת רק אותנו. לאחר שישקע האבק על עונת 2017/18, אנו נפשיל שרוולים, ונתחיל את מלאכת שחזור ההצלחות. נבנה קבוצה ראויה לעונה הבאה, כזו שתשמח את האלפים ותחזיר את המועדון למקומו הטבעי, לקדמת הבמה של הכדורגל הישראלי", סיכם המנכ"ל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי