גרשון ינותח וייעדר ממשחקי הסיום, גם דמארי לא צפוי לשוב

רמי גרשון
רמי גרשון | עדי אבישי

הבלם ינותח ברגלו בעקבות שבר שלא התאחה וייעדר משני המחזורים האחרונים, בחוץ מול סכנין ובבית נגד רעננה: "מגיעה לו ההערכה על ששיחק חצי שנה עם זריקות". החלוץ התאושש מהפציעה, אך התאמן לבד. דוידזאדה מועמד

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תיאלץ להסתדר במשחקי סיום העונה ללא הבלם רמי גרשון, שמחר (שלישי) ינותח באצבעו ברגל שמאל וישוב להתאמן רק לקראת העונה הבאה.

גרשון, שסובל משבר שלא התאחה, סובל מאותה מפציעה מזה כחצי שנה, כך לפי האתר הרשמי של מכבי חיפה, אך בחר שלא לעבור ניתוח במהלך העונה אלא לשחק עם זריקות כדי שלא לפגוע בקבוצה. למעשה רמי גרשון יחמיץ את שני המחזורים הבאים, בחוץ מול בני סכנין ואת מחזור סיום העונה בבית מול הפועל רעננה.

האחראי על המערך הרפואי במכבי חיפה, ד"ר עמי ברבר, אמר לאתר הרשמי: "רמי שיחק במשך חצי שנה עם כאבים. הבחירה הייתה בידיו אם להמשיך לשחק או לצאת לניתוח. הוא בחר להמשיך לשחק ומגיעה לו כל ההערכה על כך. אני לא זוכר הרבה שחקנים ששיחקו עם שבר חצי שנה". גרשון צפוי להיות כשיר בתוך כחודש ימים".


רמי גרשון. "לא זוכר הרבה שחקנים ששיחקו עם שבר חצי שנה" (ערן לוף)

הקבוצה חזרה היום להתאמן לאחר ההפסד הביתי בשבת והחלה בהכנות לבני סכנין. המאמן פרד רוטן בחר שלא לבקר את שחקניו לאחר ההפסד, אבל לא מן הנמנע כי יערוך אסיפה ויבקר את היכולת במחצית הראשונה. החלוץ עומר דמארי חזר הבוקר לאימונים לאחר שהחלים לחלוטין מדלקת בברכו, אולם הצטווה להתאמן לבדו עם מאמן הכושר ערן שאדו. כזכור, האחרון הודיע על פציעה במהלך המשחק מול הפועל אשקלון והדבר גרם לעימות בינו לבין המאמן פרד רוטן. דמארי העביר את השבועיים האחרונים בשיקום במרכז לרפואת ספורט והבוקר חזר להתאמן ללא חבריו. כפי שפרסמנו כבר לפני שבועיים, החלוץ לא צפוי לשחק עוד העונה במדי הירוקים.


דמארי. לא ילבש יותר את המדים הירוקים, ככל הנראה (ערן לוף)

במועדון ממשיכים לחשוב על העונה ואחת העמדות שבהן מעוניין להתחזק היא עמדת המגן השמאלי. כזכור לאחרונה הוסט גרשון לעמדה הזאת, אבל בחיפה רוצים להביא מגן שמאלי טבעי והרצון להתחזק במגן ישראלי ואחת האופציות היא מגן מכבי תל אביב אופיר דוידזאדה. בחיפה כבר עוקבים זמן רב אחר המגן, אך טרם נעשתה פנייה רשמית לשחקן.

בתוך כך, המשטרה הודיעה כי בכוונתה להגיש כתבי אישום נגד שלושה מאוהדי מכבי חיפה שתקפו אוהד של קריית שמונה בשבת. היום הוגשה הצהרת תובע כנגד השלושה, תושבי יפו בסביבות גיל 40.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי