נעים: דגו היה יכול לעשות יותר, אשקלון לא נופלת מרעננה ואשדוד

יובל נעים
יובל נעים | ערן לוף

המאמן, שעזב את היורדת הטרייה ללאומית לפני כחודשיים וחצי, דיבר בתכנית הספורט של 103FM: "כשאני הלכתי היינו נקודה מהקו האדום והיו 33 בקופה". וגם: חלקו בכישלון, עתידו על הקווים והסיבה שבגללה סיים את דרכו

(גודל טקסט)

יובל נעים, שסיים את תפקידו כמאמן הפועל אשקלון לפני כחודשיים וחצי, דיבר בתכנית הספורט של 103FM והתייחס לכך שהקבוצה ירדה אמש (שבת) לליגה הלאומית: "במקומות כמו אשקלון, אתם חייבים להבין, אין אפשרות בחירה. לא היינו יכולים להביא בתחילת העונה את טוני וואקמה, איתי שכטר וחן עזרא. אשקלון לוקחת שחקנים שלא עשו כלום שנה לפני כן ומנסה להפיק מהם כמה שיותר".

החלק שלו בכישלון: "אני לא מחפש לבדוק את זה את זה. עזבתי את אשקלון כשנשארו 33 נקודות בקופה והיא הייתה במרחק של נקודה בלבד מאשדוד. מסאי דגו ניצח משחק אחד ואני ניצחתי שלושה, ארבעה ניצחונות בעונה זה לא מספיק. גם בתקופה שלי הקבוצה לא שיחקה מספיק טוב ולא לקחה נקודות. הפועל אשקלון היא קבוצה לא פחות טובה מאשדוד וגם היום אני אומר את זה. גם מהפועל רעננה היא לא פחות טובה".

הסיבה לירידה: "בקבוצה כמו אשקלון, אי אפשר ששני שחקנים מרכזיים יהיו פצועים כי אין אפשרות להביא מחליפים ראויים. אשדוד העונה היא אחת הקבוצה הכי חלשות שהיו בשנים האחרונות והתמונה הייתה יכולה להיות אחרת. הפועל אשקלון הייתה יכולה להישאר בליגת העל".


היה יכול להוציא יותר? דגו (דני מרון)

על מסאי דגו: "אני לא רוצה להגיד שהוא כשל, אבל בחומר הנוכחי שיש באשקלון אפשר היה להוציא הרבה יותר. אם דגו היה משאיר את הקבוצה, אז היו אומרים שזה הוא. יורדים ליגה, זה יובל. אולי תחליטו? רוצים להאשים אותי? אין בעיה. יש לי חלק כמו לכל אחד. אני חוזר שוב, עזבתי את הקבוצה במצב שבו היא הייתה יכולה להישאר בליגה".

הסיבה להחלטה שקיבל: "עזבתי כי לא רציתי לאמן, פגעתי לעצמי בבריאות. ברגע שראיתי שהכדורגל פגע בי אופן אישי וראיתי שהשחקנים לא לוקחים את המשחק באותה רצינות שאני לוקח אותו, החלטתי לזוז הצידה".

עתידו כמאמן: "לא אמרתי שאני לא אחזור לאמן. הייתי חייב חופש אחרי ארבע שנים בהפועל אשקלון. נחתי ארבעה חודשים ואם תהיה הצעה טובה עכשיו אז אני אקח אותה. אם לא, אמשיך לנוח. אשקלון תחזור לליגת העל? זה תלוי מאוד בעירייה. אם היא לא תתמוך, לדעתי לא תהיה קבוצה בכלל".


יובל נעים. ממתין להצעה טובה (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי