עכו לשחקנים הזרים: "מי שירצה לעזוב יצטרך להביא דמי השאלה"

איבה
איבה | ערן לוף

העימות בין ההנהלה לסטנצ'יו צפוי להגיע לבתי המשפט ובמועדון מבינים את המצוקה הכלכלית לקראת העונה הבאה ומעבירים מסרים, גם בשל החשש שתשלום המשכורות ייפגע. נסאר ושטראוס מחפשים קבוצות בליגת העל

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)

לאחר הירידה רשמית לליגה הלאומית, בהפועל עכו כבר חושבים על העונה הבאה. בחודשים האחרונים קיים נתק בין נציגי העירייה לבין הרוכש המיועד דניאל סטנצ'יו, כאשר העירייה זועמת על כך שהאחרון אינו העביר את הסכומים הדרושים על פי ההסכם.

בעירייה טוענים כי סטנצ'יו וחברת הניהול שהוא עומד בראשה הייתה צריכה להעביר מיליון שקלים ב-2017 ומיליון וחצי שקלים ב-2018 וזה לא קרה בפועל ולכן נבדקת האופציה לבטל את ההסכם. סטנצ'יו מצדו טוען כי העברת הכספים שלו תואמת את הנכתב בהסכם ודווקא העירייה היא זאת שאינה עומדת בו.

בכל מקרה, עיכוב הכספים מהעירייה צפוי לפגוע בתשלום המשכורות של החודשים האחרונים של העונה ולבטח בפתיחת העונה הבאה. לכן, בעכו כבר חושבים על הזרמת הכספים לפתיחת העונה ואחת האופציות שעלו על הפרק זה שחרור השחקנים הזרים. השחקנים הזרים שבסגל חתומים גם לעונה הבאה, ועל כן החליטו בעכו שאותם שחקנים שירצו לעזוב לטובת קבוצת אחרת בליגת העל, יחויבו להעביר דמי השאלה.


סיסוקו משמאל. מי שירצה אותו, יצטרך לשלם (מאור אלקסלסי)

"אף שחקן לא ישוחרר בחינם וכל שחקן שיש לו הצעה צריך להביא לנו את הסכום הנדרש" אמרו במועדון. גם השחקנים הישראלים הבכירים כבר מחפשים קבוצות אחרות וברור כי השוער רם שטראוס והקשר סיראז' נסאר לא ימשיכו עם הקבוצה בליגה הלאומית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי