3,400 כרטיסים נחטפו תוך זמן קצר, ערן לוי הוזמן לארוחה

אוהדי באר שבע בטדי
אוהדי באר שבע בטדי | דני מרון

טירוף בב"ש לקראת משחק העונה בטדי בשבת (21:00) מול בית"ר ירושלים, כוכב נתניה נעשה יקיר האוהדים בעקבות ה-1:4 על הצהובים-שחורים. גאדיר כשיר, אוחיון ידחה את ניתוח הבקע ואוחנה יבקש עוד דעת מומחה

(גודל טקסט)

אוהדי הפועל באר שבע קנו בתוך זמן קצר את כל 3,400 הכרטיסים שבית"ר ירושלים העבירה לבירת הנגב לקראת משחק העונה (שבת, 21:00). ייתכן שבית"ר תקצה כמות נוספת סמוך למשחק.  דן איינבינדר וחאתם עבד אלחמיד לא לגמרי כשירים, אבל לא יוותרו על המשחק. בשורות מעודדות הגיעו מכיוונו של מוחמד גאדיר, שהחלים לחלוטין מפציעה טורדנית בברך.

הבלם מתן אוחיון החליט לדחות את ניתוח הבקע לתקופת הפגרה, כדי שיוכל לעמוד לרשות הצוות המקצועי עד תום העונה. החלטתו של אוחיון נובעת מהעומס המוטל על לואי טאהא ואלחמיד.

הקשר מיכאל אוחנה אמור לעבור ניתוח לשחזור הרצועה הצולבת בברכו, אבל עדיין מתלבט בנוגע לזהות האורתופד המבצע. אוחנה התייעץ בשבוע שעבר עם הרופא של באיירן מינכן, ובימים הקרובים הוא שוקל לבקש חוות דעת נוספת ממומחה בארה"ב, שניתח כדורסלנים ב-NBA.


 

תחילתה של ידידות מופלאה? ביום שאחרי ניצחונה של מכבי נתניה על בית"ר ירושלים (1:4)  הוצפו הרשתות החברתיות של אוהדי הפועל באר שבע במחמאות ותודות לקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה. ערן לוי אפילו קיבל הזמנה לסעודה כיד המלך במזללה מוכרת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי