הפועל חיפה הצטרפה למירוץ אחרי גבי קניקובסקי

גבי קניקובסקי
גבי קניקובסקי | אריאל שלום

קשר הפועל עכו במגעים מתקדמים עם נתניה, אך האדומים עשויים לבצע מחטף ולרכוש אותו. קדוש יסיים את חוזהו וטרם ברור אם יישאר לאחר שיקבל הצעות מליגת העל. קלינגר לקראת בני יהודה: "רוצים להגיע טוב לגמר"

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק בשבת (18:00, שידור ישיר בספורט4) מול בני יהודה והתאמנה הבוקר בחום כבד. בקבוצה מהכרמל אומנם מחכים לגמר גביע המדינה בשבוע הבא מול בית"ר ירושלים, אבל מבהירים כי משחק הליגה הקרוב חשוב לא פחות כאשר המטרה היא לסיים במקום השלישי ולהגיע לאירופה גם דרך הליגה. "מדובר בשבוע הגורלי של העונה והצוות המקצועי מכין אותנו בצורה טובה", אמר הבוקר שחקן בקבוצה. הקשר רסמוס סיוסטדט יחזור לסגל ואף צפוי לפתוח בהרכב כמו גם החלוץ אלון תורג'מן שפתח בשבוע שעבר על הספסל.

לאחר האימון ערכה הקבוצה את מסיבת העיתונאים בה דיבר הבעלים יואב כץ שאמר: "אמרתי ואני אומר שוב אנחנו רוצים להגיע לאירופה גם דרך הליגה. המשחק האחרון מול בני יהודה לא היה טוב וקיבלנו שם בראש. אנחנו רוצים לנצח בבית שלנו ואין לי ספק שגם הצוות המקצועי וגם השחקנים נמצאים בפוקוס לקראת המשימה. מדובר בשבוע הכי חשוב של המועדון. השחקנים עושים עבודה נהדרת גם כאשר אני נמצא וגם כאשר אני לא נמצא. בשנים האחרונות היו הרבה מועדונים גדולים שנלחמו בצמרת, אבל גם ירדו ליגה כמו מכבי נתניה והפועל תל אביב ואילו הפועל חיפה הייתה יציבה וכעת יש לנו סיכוי להגיע לאירופה". הבעלים התייחס גם לסוגיית הכרטיסים למשחק הגמר: "לפי מה שהבנתי הייתה אי הבנה ולאוהדי בית"ר יש יתרון במקומות הישיבה. אני מקווה שיהיה משחק הוגן".

המאמן ניר קלינגר התייחס למשחק הקרוב ואמר: "חשוב לנו להישאר בהמשכיות. אנחנו רוצים להגיע לגמר הראשון בליגה בצורה הכי טובה. זה משחק בית שלנו ואנחנו מקווים שקהל גדול יבוא לדחוף אותנו. אנחנו חושבים כרגע רק על משחק הליגה והגמר לא בראש שלנו. גם אחרי חצי הגמר הגענו מוכנים למפגשים מול הפועל באר שבע ובני יהודה". קלינגר התייחס גם לנושא המאמנים הזרים: "כל מאמן מגיע עם האישיות שלו והדרך שלו. יש לנו מאמנים ישראלים שמביאים לנו כבוד גדול לכדורגל שלנו. בסוף מי שרוצה להיות ווינר, זה מקצוע".

במקביל, בקבוצה חושבים גם על העונה הבאה. השוער רן קדוש יסיים את חוזהו בסיום העונה וטרם ברור אם יסכים להישאר כשוער שני בעונה הבאה. קדוש הרשים בהופעותיו במדי הקבוצה העונה ואף קיבל הצעה לשמש כשוער ראשון בהפועל רעננה בחודש ינואר, אך לא שוחרר על ידי הפועל חיפה וכעת צפוי לזכות בהצעות חדשות מקבוצות שונות בליגת העל.


קניקובסקי. יישאר בצפון? (עדי אבישי)

שחקן אחר ששמו עלה כמועמד להצטרף לעונה הבאה הוא קשר הפועל עכו, גבי קניקובסקי. כפי שפורסם בספורט1, מכבי נתניה מעוניינת בשחקן ואף מנהלת שיחות עם הפועל עכו, אך אם המהלך של היהלומים לא יצלח, ייכנסו אנשי הפועל חיפה למירוץ אחר הקשר וינסו לרכוש אותו. "ניר קלינגר כבר הוכיח יותר מפעם אחד שהוא מאמין בכשרונות צעירים, וקניקובסקי הוא כישרון גדול", אמרו בחיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי