בנימין נתניהו הסיר את הפוסט בפייסבוק נגד אוהדי בני סכנין

ראש הממשלה בנימין נתניהו
ראש הממשלה בנימין נתניהו | AFP

המועדון פנה במכתב לראש ממשלת ישראל בבקשה "לתקן את המעוות", לאחר ששיתף ידיעה לפיה הקהל בדוחא ביזה את דקת הדומיה לזכר קורבנות אסון השיטפון, והודעתו נמחקה מהרשת

(גודל טקסט)

הלחץ הציבורי עזר. ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הסיר את הפוסט נגד בני סכנין בחשבון הפייסבוק שלו. כזכור, בעקבות הידיעות על כך שאוהדי סכנין ביזו לכאורה את דקת הדומייה לזכר קורבנות אסון השיטפון, שיתף ראש הממשלה ידיעה בנושא של ערוץ 7, "בושה וחרפה", וקרא להעניש את המעורבים. במקביל, שלח איתמר בן גביר פעיל הימין דרישה להתאחדות לסגור את אצטדיון דוחא.

סכנין, שנהנתה מתמיכת מנהלת הליגות, הכחישה שאוהדיה קראו בוז במהלך דקת הדומייה וצילומי הטלוויזיה אכן הוכיחו את טענתה. גם עדי ראייה שנכחו במקום, כולל שדר המשחק, הכחישו ששמעו קריאות בוז. בימים האחרונים תקפו ראשי סכנין את ראש הממשלה ואתמול אף שלחו לו מכתב בדרישה להסיר את הפוסט המדובר ו"לתקן את המעוות". כאמור, לאחר ימים של סערה וללא כל הסבר או התנצלות, הוסר הפוסט מחשבון הפייסבוק של ראש הממשלה.

בתגובה להסרת הציוץ מסר עו"ד איתמר בן גביר: "יש להצטער כי נתניהו שוב מתקפל ולצערי לא בפעם הראשונה. היום לכולם ברור שבסכנין ביזו את דקת הדומייה, ואפילו לפי דובר הקבוצה כ-250 ילדים לא כיבדו את הטקס. לאחר האיום בתביעת הדיבה נגד נתניהו, שקלתי להציע לו שאייצג אותו פרו-בונו בתביעת סכנין. אמנם לצערי נתניהו לא עמד בלחץ. אני קורא להנהלת סכנין להגיש תביעה נגדי. אשמח מאוד לעמוד מולם בבית המשפט ולהוכיח במסגרת התביעה שמדובר בקבוצה שממומנת ע"י תומכי טרור, חלק גדול מאוהדיה מבזה את מדינת ישראל ואין לה שום מקום בליגה הישראלית. נראה אותם מגישים תביעת דיבה נגדי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי