יעקב בוזגלו: מאור שחקן חופשי, כרגע יש עדיפות למכבי חיפה

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | דני מרון

אביו של קשר מכבי חיפה הפצוע ומי שמשמש כסוכנו, סיפר ב-103FM: "מעריך שתוך ארבעה חודשים הוא יחזור. אם יאריך חוזה וייפצע שוב, לא רק שלא יקבל כסף, אלא נחזיר להם. וגם: "לא סוד שאני רוצה שב"ש תפסיד לבית"ר"

(גודל טקסט)
מאור בוזגלו כידוע גמר את העונה בשלב מאוד מוקדם, אחרי פציעה כואבת נוספת בברך. הקשר עבר בקיץ מהפועל באר שבע למכבי חיפה ופתח את העונה באיחור ניכר לאחר שהתאושש מקרע ברצועה הצולבת, פציעה שנגרמה לו באפריל 2017, ובדצמבר האחרון הוא קרע את הרצועה הצולבת פעם נוספת, הפעם כשחקן מכבי חיפה.


חוזהו אצל הירוקים בוטל בעקבות הפציעה, כשמכבי חיפה כמובן עומדת מאחוריו ועומדת לצדו בכל שלבי ההתאוששות, אבל עד עתה לא דובר עם השחקן על חוזה חדש לקראת העונה הבאה. הערב התראיין אביו ומי שמשמש כסוכנו יעקב בוזגלו בתכנית הספורט של 103FM וסיפק הבהרות.


"אני לא חושב שיש אולטימטום", אמר בוזגלו האב כשנשאל עד מתי הוא מחכה למכבי חיפה, "כרגע אין אולטימטום, עוד לא הסתיימה העונה הנוכחית. עכשיו הוא שחקן חופשי, ברור. אין לנו הסכם איתם. עוד לא בדקתי אם יש הצעות חדשות ולכן אני קצת לחוץ. יש למכבי חיפה עדיפות. אני מעריך שארבעה חודשים מהיום הוא יחזור, הוא כבר התחיל לרוץ".



יעקב ומאור בוזגלו לאחר הניתוח. "מעריך שארבעה חודשים מהיום הוא יחזור"


האם מאור מוכן לוותר על מעמדו כשחקן בכיר ולרדת לספסל: "אין ספק שמאור עבר את הפציעה הכי קשה שיכולה להיות בכדורגל ולצערי הניתוח הראשון לא התאים לכדורגלן, הוא נותח כמו איזה פקיד בנק. היום, אחרי ששוחחתי עם הרופא המנתח ועם רופא מכבי חיפה, הוא עבר את אחד הניתוחים הקשים, אך המוצלחים אי פעם. אמרו לי חד משמעית שמאור בוזגלו יחזור להיות טוב יותר משהיה. מאור בוזגלו, גם אם יחתום במכבי חיפה וחלילה ייפצע שוב, לא רק שלא יקבל כסף – אני מוכן גם להחזיר".


ללא כל קשר למצב בנו, נשאל יעקב בוזגלו אם הוא רוצה שב"ש תפסיד במשחק העונה: "כן. זה לא סוד. היא קבוצה יותר טובה מבית"ר ירושלים, על זה אין ויכוח, אבל קל זה לא יהיה. אם אתם שואלים אותי, הראש של בית"ר יותר בגביע ואני מאוד מקווה שהיא תנצח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי