מימר לשחקנים: "לא יכול להיות שבאתם עם מוטיבציה כזאת"

שרון מימר
שרון מימר | עדי אבישי

מאמן מכבי פתח תקווה ערך אסיפה קבוצתית קשה: "הקריירה של כל אחד מכם תלויה בכל אימון ומשחק". פירס צפוי לחזור להרכב, סיבוק שוב לא יהיה בסגל

(גודל טקסט)

מאמן מכבי פתח תקווה, שרון מימר, ערך אתמול (רביעי) שיחה קשה עם שחקניו, לאור שני ההפסדים האחרונים והתצוגה החלשה ביום שבת מול הפועל עכו (2:1).

"לא יכול להיות שבאתם עם רמת מוטיבציה כזאת. רואים אותנו בטלוויזיה ובמשחק", גער מימר בשחקניו. "מי שרוצה להתקדם לא יכול להיראות ככה. אתם צריכים להוציא את המקסימום, הקריירה של כל אחד מכם תלויה בכל אימון ובכל משחק, צריך להיות מקצוענים. כל מי מי שלא עושה את זה – וזה לא משנה אם נשאר או לא – יישפט בהתאם ואת יכולתו ינתחו בתקשורת".

בפתח תקווה ינסו להתאושש מהשבוע הסוער שכלל את הדברים הקשים שאמרו עמוס ואיציק לוזון על המאמן, כאשר ביום ראשון שוחח עם מימר אבי לוזון, האיש החזק במועדון, שיחה שערכה למעלה משעה ובה שוחחו על ההתבטאויות כנגדו ונכון לרגע זה ההדורים יושרו.


לוזון ומימר ביום הצגת המאמן. ההדורים יושרו, לפחות לעת עתה

הבוקר זכו השחקנים ליום חופש, כשמחר יחזרו להתאמן לקראת המשחק ביום ראשון מול מ.ס אשדוד – אולי משחק הסיכוי האחרון של המלאבסים לסיים במקום השביעי. כפי שפרסמנו, רומאריו פירס כבר חזר לאימונים בשבוע שעבר לאחר שנשללה האפשרות שסובל מקרע ועל כן נראה כי הוא ישוב להרכב, כשיוסי בניון הפצוע ולירוי צעירי המוצהב ייעדרו. תומאש סיבוק, שכפי שפרסמנו קיבל הודעה כי לא יהיה בסגל עד תום העונה, ימשיך להיעדר וז'והאן מרסיאל ייפתח לצד אחד מבין עידן אדהנני או עומר דנינו.

במלאבס אישרו כי עומרי גלזר מועמד להיות השוער הראשון בעונה הבאה, כשצחי גיגי צפוי לעזוב. יתרה מכך, במועדון ולא פסלו כי הדבר יוכל להתדיין כחלק מהבוררות של אליסון דוס סנטוס. לאחר עזיבתו הצפויה של סיבוק, בפ"ת לא יתנגדו שהבלם, שעשוי שלא להמשיך בחיפה, יחזור אליהם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי