סויסטדט ותורג'מן צפויים לחזור להרכב מול בני יהודה

אלון תורג'מן
אלון תורג'מן | ערן לוף

בהפועל חיפה ממוקדים לקראת משחק הליגה בשבת (17:45, ספורט4) שיכול להכריע לגבי המקום באירופה. קפילוטו: "לא יקרה לנו מה שקרה במשחק הקודם מול בני יהודה". אצל היריבה, עזוז במקום מורי

(גודל טקסט)
 דריכות שיא בהפועל חיפה לקראת המשחק מחר (שבת, 17:45, ספורט4) מול בני יהודה. במועדון מהכרמל סימנו את השבוע הקרוב כגורלי של הקבוצה בשנים האחרונות כאשר פרט למשחק הליגה החשוב שיכול להוביל את הקבוצה לאירופה דרך הליגה, בכרמל רוצים גם להבטיח גביע ביום רביעי. המאמן ניר קלינגר והבעלים יואב כץ שוחחו השבוע מספר פעמים עם השחקנים וביקשו להגיע ממוקדים למשחק מול בני יהודה ולשכוח את גמר הגביע.


קלינגר אמר לשחקנים: "יש לפנינו שני גמרים בשבוע אחד וחייבים להגיע מפוקסים לכל אחד מהמשחקים". מבחינה מקצועית המאמן יקבל בחזרה את הקשר רסמוס סויסטדט שנעדר מהמשחק שעבר בגלל החשש שיקבל צהוב חמישי שהיה מונע ממנו לשחק בגמר הגביע, גם החלוץ אלון תורג'מן צפוי לחזור להרכב. מי שימשיך להיות על הספסל הוא הקשר המולדבי ראדו גינסארי שעדיין סובל מפציעה וקלינגר רוצה לשמור אותו למשחק ביום רביעי. גל אראל, ומקסים פלקושצ'נקו ימשיכו לקבל קרדיט במרכז השדה.


הבלם ניסו קפילוטו ימשיך במרכז ההגנה לצדו של גבריאל תאמאש. קפילוטו: "לא יקרה מה שקרה לנו במשחק הקודם מול בני יהודה. אנחנו מגיעים מאוד ממוקדים ומפוקסים למשחק הזה. כרגע אנחנו רוצים לסיים את העונה הנהדרת הזו בצורה מצוינת ואז נתפנה במחשבות על העונה הבאה. כיף גדול לשתף פעולה עם תאמאש, זה השחקן שיש לי עמו את התיאום הכי טוב שהיה לי בקריירה".


ניסו קפילוטו. מפוקס לקראת השבוע הגורלי (ערן לוף)
ניסו קפילוטו. מפוקס לקראת השבוע הגורלי (ערן לוף)


המאמן חיים סילבס אמר לקראת המשחק: "מצפה לנו משחק לא פשוט מול עכו שלא הפסידה בארבעת המשחקים האחרונים, וזאת למרות שירדה ליגה. אנחנו רוצים להשיג שני דברים מהמשחק הזה: לנצח וגם לראות משחק נוסף של השחקנים שיהוו את סגל הקבוצה בעונה הבאה"


בני יהודה: המטרה ליהנות מכדוררגל
ארבעה משחקים נותרו לבני יהודה עד סיום העונה, כאשר המטרה המוצהרת של אנשי המועדון היא להמשיך וליהנות מכדורגל ולנסות להשיג כמה שיותר נקודות, למרות שלקבוצה אין בעצם על מה להיאבק. אחרי שבשבוע שעבר, חילצו הזהובים תיקו מחמיא מול האלופה הפועל באר שבע והצליחו לקטוע רצף של שני הפסדים רצופים, תתארח בשבת הקבוצה אצל הפועל חיפה בסמי עופר. אלמוג בוזגלו שפרק את הכתף ודן מורי שעבר ניתוח בקע, סיימו את העונה ויחלו בקרוב הליך שיקומי לטיפול בפציעותיהם.


איציק עזוז צפוי לפתוח במקום מורי, בעמדת הבלם ומתן חוזז שסיים לרצות עונש הרחקה בגין צהובים, ישוב לסגל והוא אף עשוי לפתוח בהרכב. "אני לא יודע אם זה יהיה שחזור למשחק האחרון שלנו נגד הפועל חיפה, אבל נגיע מוכנים כמו לכל משחק", אמר המגן מאור קנדיל. "זה משחק חשוב, אנחנו לא באים להעביר את הזמן, כמו שכולם חושבים, ננסה לשחזר את התוצאה האחרונה, אבל ניצחון של 0:1 ואהיה מרוצה".


על עתידו בקבוצה אמר: "גם אם השגנו את המטרות, אני כרגע מתרכז רק בבני יהודה, הסוכן שלי אפילו לא מדבר איתי על הדברים האלה, אני מתרכז כרגע רק בלסיים את העונה, כמה שיותר טוב בבני יהודה. יש  לי חוזה לעונה הבאה בבני יהודה, ככה שאין על מה לדבר יותר מדי".


הרכבים משוערים:
הפועל חיפה: ארנסטס שטקוס, דור מלול, גבריאל תאמאש, ניסו קפילוטו, שמואל שיימן, גל אראל, רסמוס סויסטדט, מקסים פלקושצ'נקו, גילי ורמוט, עדן בן בסט, אלון תורג'מן.


בני יהודה:
אמיליוס זובאס, מאור קנדיל, פז בן ארי, איציק עזוז, אעיד חבשי, בן תורג'מן, איסמעילה סורו, יובל אשכנזי, יונתן כהן, מתן חוזז, מאוויס צ'יבוטה. 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי