בהפועל קריית שמונה מקווים לסגור בקרוב את רכישת בן והבה

בן והבה, בן בנימין, נמניה ניקוליץ'
בן והבה, בן בנימין, נמניה ניקוליץ' | דני מרון

בקבוצה הצפונית מאיצים את נושא החיזוק לעונה הבאה. דוידוב הרשים ב-0:4 על הפועל עכו וצפוי להמשיך: "אהיה דומיננטי גם בעונה הבאה". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

שביעות רצון בהפועל קריית שמונה לאחר הניצחון הגדול אמש (שבת) על הפועל עכו. בקבוצה שמחו בעיקר כי שחקני בית שוב קיבלו הזדמנות להוכיח את עצמם בהרכב כאשר חלקם היו שותפים השבוע לעלייה של קבוצת הנוער לגמר גביע המדינה.

"יש לנו שחקנים צעירים מהטובים בישראל וזה יהווה שלד משמעותי בעונה הבאה. אנחנו שמחים שהם מוכיחים את עצמם", אמרו במועדון. מי שזכה למירב המחמאות היה רותם חטואל שאף כבש שער בכורה בבוגרים. שחקן נוסף שזוכה להזדמנות במשחקים האחרונים הוא הקשר עידו דוידוב שאומנם לא קיבל הזדמנויות רבות בתחילת העונה ואף היה מועמד לעזוב בחודש ינואר, זכה לקרדיט נוסף ונראה כי יהיה חלק מהקבוצה בעונה הבאה.

"אני חושב שהניצחונות האחרונים ייתנו לנו פוש לעונה הבאה", אמר דוידוב. "אומרים שאיך שמסיימים את העונה ככה גם מתחילים את העונה הבאה. זה נותן לנו אמונה ואופטימיות. השנה לא עמדנו במטרות ואני מקווה שנעשה זאת בעונה הבאה". לגבי העונה האישית שלו הוסיף הקשר: "חיפשתי את עצמי תקופה מסוימת וכל משחק טוב נותן לי ביטחון ואני מקווה לתקוע יתד בקבוצה. אני שמח שקיבלתי הזדמנות וכל משחק הוא חשוב מבחינתי ואם אמשיך ככה, אהיה דומיננטי גם בעונה הבאה".

במקביל בקריית שמונה כבר חושבים על העונה הבאה ומקווים לסגור כבר בסיום את מעברו של בלם הפועל רעננה בן והבה. מאידך הבלם קרלוס קוויאר שכבר הודיע שלא ימשיך בקבוצה מצא את עצמו על הספסל. "אנחנו מכבדים את קרלוס, אבל רק שחקנים שיהיו כאן בעונה הבאה, ישחקו גם בשבוע הבא", אמרו במועדון.

בן והבה (דני מרון)
בן והבה (דני מרון) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי