חילוקי דעות בסכנין, במועדון קוראים לפטר את בנין

טל בנין
טל בנין | ערן לוף

במועדון קיבלו ברגשות מעורבים את התיקו עם מכבי חיפה, וטרם החליטו לגבי העונה הבאה. בסביבת המאמן הופתעו מהפגישה של אבו יונס עם בלבול. אמיר חלאיילה ייפגש לשיחת נזיפה עם בנין וצפוי לבקש לעזוב. פאס נפרד

(גודל טקסט)

רגשות מעורבים בבני סכנין לאחר התיקו הביתי מול מכבי חיפה. מצד אחד הקבוצה הצליחה להשוות את התוצאה בשניות האחרונות למרות שהייתה בעשרה שחקנים, אך מצד שני ישנה שוב ביקורת חריפה מצד חלק מראשי המועדון וגם מצד האוהדים על היכולת המקצועית. "אומנם לא הפסדנו, אבל שיחקנו רע מאוד ואם לא קנדיל ותאמבי, היינו חוטפים ומפסידים", אמרו הבוקר בסכנין.

הדבר שהכי מדאיג את ראשי סכנין הוא העובדה שהקהל המקומי נעדר מדוחא, מה שמדליק נורה אדומה לקראת העונה הבאה. השאלה המסקרנת היא בעיקר לגבי עתידו של המאמן טל בנין, שלמרות ששהוא מחזיק בחוזה לעונה הבאה, נשמעים קולות הקוראים לסיים את דרכו בסיום העונה. בסביבתו של בנין הופתעו לשמוע על פגישה 'מקרית' בין היו"ר מוחמד אבו יונס למאמן מרקו בלבול במשחק בליגה הלאומית בין עירוני נשר לבני לוד, כשבסכנין טענו שאבו יונס הגיע במקרה למשחק.

בנין עצמו אמר לאחר המשחק: "הגעתי לסכנין לדרך של שנה וחצי, ההנהלה מכירה את הדרישות שלי. נשב על העתיד, אבל זה לא אומר כלום. העיתונאים יצרו מציאות מורכבת יותר ממה שהיא באמת. יש שחקנים שלא מרוצים, אבל הדרך היחידה לזכות בחולצת ההרכב היא רק דרך הדשא. התמודדנו עם הרבה דברים שקורים מסביב גם בנושא משמעת ובסופו של דבר נשארנו בליגה בעוד הרבה יו"ר של קבוצות בפלייאוף התחתון הלכו לקנות חיתולים, החבר'ה אצלנו קנו כיסאות נוח".

בסיום המשחק זעם החלוץ אמיר חלאיילה על כך שלא שותף במשחק ואף הביע כעסו כלפי בנין כאשר צעק עליו: "אני מתאמן חזק, אתה מתרגל אותי בהרכב ובסוף אני לא משחק דקה. למה?". המאמן החליט שלא להגיב, אבל זימן את השחקן לשיחת נזיפה שתתקיים ביממה הקרובה. חלאיילה, שחתום לעונה הבאה, העביר שוב מסר דרך מקורביו: "אם בנין לא יספק תשובות מספקות, אמיר יבקש לעזוב. הוא רוצה להישאר במקום שיקבל בו קרדיט ולא יהיה בו שחקן ספסל".


פאס. נפרד משחקני סכנין (ערן לוף)

מי שנפרד אתמול מהקבוצה הוא הבלם אברהם פאס, שעזב את הקבוצה לאחר ארבע שנים. כבר בתחילת העונה החליט פאס כי זאת העונה האחרונה שלו בישראל וכפי שפורסם בספורט1, בסכנין החליטו כי השחקן לא יקבל שום הצעה להישאר בתפקיד זה או אחר. הבלם החליט שהמשחק מול מכבי חיפה בה שיחק עונה אחת, יהיה המשחק האחרון שלו. הספרדי, שיהיה בן 39 בחודש הבא, זכה לעידוד מאוהדי סכנין וגם לחיבוקים בחדר ההלבשה. " אברהם תרם מאוד בשנים שהיה פה, אבל מצד שני ולבטח בשנתיים האחרונות, גרם נזק לא קטן מבחינה משמעתית", אמרו במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי