בפ"ת מחכים להחלטה על מימר: ספק כמה זה יצליח להחזיק

שרון מימר
שרון מימר | מאור אלקסלסי

אבי לוזון יקבע בקרוב את עתיד המאמן, שאמר אחרי ה-1:2 על אשדוד: "עומרי לוזון לא צריך לסבול". בקבוצה סימנו את אלי אלבז, אין התקדמות עם פירס. מועד המשחק מול אשקלון עשוי להשתנות. סיבוק יפרוש בקיץ 2019?

(גודל טקסט)
במכבי פ"ת חשו הקלה לאחר הניצחון אמש (ראשון) 1:2 על מ.ס אשדוד שהותיר את הקבוצה עם סיכוי לסיים במקום השביעי במחזור האחרון. הקבוצה של שרון מימר שוב לא הבריקה, אך הורידה מעט את מפלס הלחץ כאשר גם עמוס לוזון נראה מחוייך בסיום כשבנו עומרי זכה להופעת בכורה בקבוצת הבוגרים.


בקבוצה עדיין ממתינים להחלטתו של אבי לוזון לגבי זהות המאמן בעונה הבאה. לוזון הבהיר כי אם מימר יסיים במקום השביעי הוא צפוי להמשיך, אך למרות זאת גורמים המעורבים בנעשה עדיין טוענים שלאור המצב שנוצר, מימר לא ימשיך במועדון. "אין לדעת מה אבי יחליט. מצד אחד לאבי יש מערכת יחסים טובים עם שרון, וגם אין ממש מאמנים אחרים בשוק. מצד שני, גם אם שרון יישאר יהיה פה מתח ולא בטוח כמה זה יצליח להחזיק". כפי שכבר פרסמנו, אם מימר לא ימשיך, אופיר חיים מועמד להחליפו כאשר גורמים במועדון ציינו כי גם שמו של מרקו בלבול עלה, אך כעת הסיכויים נמוכים ובמלאבס קודם כל יערכו שיחה עם מימר.


"יש המון רעשי רקע בכדורגל אם זה קהל או דברים אחרים אבל אנשים לא מודעים למה שקורה" התייחס שרון מימר להחלפתו אמש של מוחמד סרסור, שהוחלף גם בשבוע שעבר וזה קרוב לוודאי מה שיצר את הביקורת מצד עמוס לוזון על המאמן. "מוחמד סרסור הוחלף בשל פציעה והוא ביקש לצאת. להתחיל להסביר לאחד אחד בקהל למה זה לא התפקיד שלנו. אנחנו עסוקים במה לעשות טוב לקבוצה ולא תמיד הקהל יודע מה קורה בשטח. חבל שזה ככה כי המטרה של הקהל היא לתמוך בקבוצה וברוב דקות המשחק הם נהנו מכדורגל טוב שלנו. אנחנו מתעסקים בחיובי.


"אם אמשיך? אני חתום עד סוף העונה ועושה את המקסימום לסיים כמו שצריך. אם אמשיך טוב ואם לא אז האתגר הבא. הכדורגל לא נגמר היום ואנחנו מקבלים הכל לטובה. שיתופו של עומרי לוזון? אמרתי גם השבוע שבסופו של דבר לא היה לי עם עמוס שום שיחות במשך העונה אלא שלום שלום פעמיים. עומרי לוזון הוא חלק מהתהליך של המועדון ולא ניתן לשום דבר להפריע. הוא לא צריך לסבול והוא מתאמן טוב ומתקדם יפה".


סיבוק. צפוי לפרוש בסוף העונה הבאה (עדי אבישי)
סיבוק. צפוי לפרוש בסוף העונה הבאה (עדי אבישי)


ומה בנוגע לעונה הבאה? עדיין לא בוצעה התקדמות במו"מ מול רומאריו פירס, כשהשחקן עצמו זוכה להתעניינות מהפועל ת"א, אך הצעה טובה מפ"ת תשאיר אותו במלאבס. מי שמעניין את המלאבסים הוא החלוץ אלי אלבז, כאשר לספורט1 נודע כי במועדון סימנו אותו אם וכאשר ירצה לחזור, כשכבר בינואר רצו במועדון לצרפו ולאור יחסיו הטובים עם המאמן שרון מימר, להישארותו תהיה משקל בסיכוי של אלבז להגיע.


מנגד, בקבוצה עדיין מעוניינים להתיר את חוזהו של הבלם הצ'כי תומאש סיבוק תמורת פיצוי כספי. כפי שפרסמנו, הבלם לא יהיה בסגל גם במשחק האחרון ובשיחות סגורות הבהיר כי לא יוותר על חוזהו, גם אם יצטרך לשבת בחוץ. הבלם הבהיר כי לא יעשה לפ"ת בעיות, אך הוא מעוניין כן להישאר בישראל, במיוחד באחת הקבוצות התל אביביות. בכל מקרה, הצ'כי הבהיר כי העונה הבאה עשויה להיות שנת הפרישה שלו.


תאי בריבו חוגג עם חבריו.
תאי בריבו חוגג עם חבריו. "כאב ראש חיובי" (אודי ציטיאט)


מי שכבש את שער הבכורה שלו בקבוצת הבוגרים וזכה למחמאות רבות הוא תאי בריבו. בריבו נפצע במהלך המחצית הראשונה וסובל מחבלה בברכו, אך מבדיקה ראשונית שנערכה במגרש לא נראתה פגיעה חמורה ובכל אופן הוא יעבור צילום וכרגע הוא בספק גדול למשחק הנעילה של העונה מול הפועל אשקלון. "אני מרגיש מצויין אחרי הגול", אמר בריבו, "אני שמח שהצלחתי להבקיע ועזרתי לקבוצה לנצח. כאב ראש למאמן? זה כאב ראש חיובי. אני מראה לו שגם אני פה. רק עליתי מהנוער, אבל יש לי מה לתת ולהראות ואני צריך להמשיך את היכולת הזאת. אם אני לא אמשיך, זה לא ישנה כלום. רק המשכיות תימדד בכדורגל. מכבי פ"ת זה לא רק מועדון אלא שגם מדבר בנושא הצעירים: מנור, אדהנני, אני, מוחמד סרסור, עומרי. זה מועדון שכיף לגדול בו ולהיות בו ואני ממליץ לכל שחקן צעיר לבוא לפה. שרון מימר? היום החזרנו לו קצת אבל עונה נמדדת לא במשחק אחד. לא רק הוא אשם, אלא הקבוצה. אנחנו להקה אחת".


מי שעוד זכו למחמאות היו עומר דנינו, שחזר לשחק לאחר פציעה ארוכה ונראה חד במגרש וגם הקשר מוחמד סרסור, שבישל את השער השני. שחקני פ"ת יזכו כעת למנוחה ארוכה, כשלא יתאמנו בשלושת הימים הקרובים וביום חמישי ישובו להתאמן. לירוי צעירי, שריצה עונש על צבירת כרטיסים צהובים צפוי לחזור. בפ"ת קיבלו מסרים כי המשחק מול אשקלון, אשר מתוכנן להתקיים בראשון, עשוי לעבור לשני, ביחד עם שאר הקרבות על המקום השביעי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי