איילה הוחלף כי לא נשמע להוראות, חוסר ודאות לגבי דגו

טל איילה
טל איילה | ערן לוף

הקשר עזב את כר הדשא כבר בדקה ה-15, אך הפועל אשקלון פיגרה באותו זמן 2:0 ובסופו של דבר ספגה רביעייה מרעננה: "חבל שהם לא יודעים להעריך את ההזדמנות שניתנה להם", טען גורם. גורמים בעירייה בעד השארת המאמן

(גודל טקסט)

הפועל אשקלון שכבר ירדה לליגה הלאומית, התפרקה אמש (ראשון) גם במשחק החוץ נגד הפועל רעננה וספגה רביעייה כואבת משחקניו של מנחם קורצקי (4:0). באשקלון קיוו שגם אחרי הירידה ילחמו השחקנים על כבודם, מה שלא נראה כלל על כר הדשא בנתניה אמש.

"מה שקורה כאן זו באמת בושה וחרפה", אמר גורם במועדון, "יש כאן שחקנים שמביישים את עצמם ואת החולצה של הפועל אשקלון. מסתבר שעשינו טעויות רבות עם הרבה שחקנים שהגיעו לשחק כאן, אבל בסופו של דבר הם אלה שיישארו עם כתם הירידה. חבל שהם לא יודעים להעריך את ההזדמנות שניתנה להם כאן. נראה אותם בעונה הבאה, נראה מי ירצה לגעת בשחקנים בלי כבוד ובלי מחויבות", הוסיף הגורם בכעס רב.

מי שספג את מרבית האש וחיצי הביקורת הוא הקשר טל איילה, שפתח בהרכב, אך הוחלף באופן חריג כבר בדקה ה-15. בצוות המקצועי לא אהבו את התנהלותו של איילה על המגרש ולטענת גורם בקבוצה, אחת הסיבות שהוחלף הייתה כי לא נשמע להוראות ונראה אפאטי מאוד בדקות הבודדות בהן שיחק. כבר עתה ברור שמרבית הסגל ישוחרר והקבוצה תיבנה מחדש לקראת העונה הבאה בלאומית.

גם בנוגע למאמן מסאי דגו יש חוסר וודאות, אך קיימת אפשרות שהוא ימשיך בסופו של דבר לעונה נוספת, בעיקר בשל העובדה שגורמים בעירייה, אשר בבעלותה נמצאת הקבוצה, ישמחו לראות את דגו ממשיך בתפקידו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי