בנתניה מחזיקים אצבעות לבית"ר: "אם חיפה יזכו, יהיה בלתי אפשרי להגיע לאירופה"

מכבי נתניה
מכבי נתניה | אריאל שלום

אכזבה בקבוצה מההפסד למכבי ת"א. לאחר בדיקה, סבע יוכל לשחק בשבת. הקבוצה תמריא למחנה אימונים ב-9 ביולי. ברדה על לוי (שגם עבר צילום בידו): "מקווה שדברים יסתדרו". מכת היעדרויות לקראת בני יהודה. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

אכזבה גדולה במכבי נתניה לאחר ההפסד אמש 2:0 למכבי תל אביב, שהקטין משמעותית את הסיכוי של היהלומים לסיים במקום שמוביל לאירופה. "אחרי הגביע נדע כמה אנחנו עדיין בתמונה. אנחנו שבע נקודות ממכבי ושש מהפועל חיפה. אם הפועל חיפה תניף את הגביע, נצטרך לעקוף את מכבי תל אביב ובקופה נותרו רק 9 נקודות. זה יהיה בלתי אפשרי", אמרו שחקנים במועדון.

ללא מלך השערים של הקבוצה דיא סבע, נתניה התקשתה ולא ממש ראינו זכר לקבוצה ההתקפית והשמחה שאנו רגילים לראות. בנושא סבע, במועדון ביררו ועודכנו שהשחקן יוכל לשחק בשבת במשחק החשוב מול הפועל חיפה. בסיום המשחק אתמול התייחס אחד משני המאמנים, שי ברדה, לסוגיית הקשר ולעתידו: "לפני שנתיים כשהבאנו את דיא מרביתכם לא האמין שהוא יגיע למקומות האלה. התפקיד של מאמן כדורגל הוא לזהות פוטנציאל. מכבי נתניה לא יכולה להתחרות בכסף הגדול וללכת על שחקנים מוכחים שהבקיעו השנה 15 גולים. זה לא יהיה קל ופשוט, אבל כרגע דיא עדיין איתנו ואם וכאשר יהיה משהו זה התפקיד שלנו. אני מסכים שהוא שחקן מאוד משמעותי במכבי נתניה. בתחילת העונה שעברה העלינו את דידייה שאף אחד לא הכיר ואת דיא".

במועדון ינסו בקרוב לפתור את סוגיית הקפטן ערן לוי. כזכור, במועדון לא אהבו את הצהרותיו לאחר המשחק בשבוע שעבר מול בית"ר ירושלים, אז טען שהוא מצפה לקבל ארוך יותר משנה אחת ואם לא יקבל אז עשוי שלא להמשיך, אך כעת בנתניה כן יקוו לפתור את הסוגייה כדי ליצור שקט במועדון. לוי נחבל אמש בידו במהלך המשחק ונחבש ולאחר המשחק פונה לצילום על מנת לשלול פגיעה חמורה יותר. "לפעמים אתה מסתכל על הדברים מהצד ורואה המולה. ערן התאמן מצויין השבוע ועבד חזק מאוד. יש לו חוזה לעונה הבאה ואנחנו מקווים שהדברים יסתדרו. הוא שחקן מאוד חשוב למכבי נתניה. לבוא ולהסתכל על דברים כאלה זה להתעסק בתירוצים ואנחנו רוצים להתעסק בלחפש פתרונות", התייחס ברדה לסוגיית הקפטן.

לא פחות משלושה שחקנים ספגו אמש כרטיס צהוב חמישי או תשיעי שיגרום להם להיעדר מהמשחק מול בני יהודה ביום רביעי הבא, שעשוי להיות קריטי: הבלמים טים הויבך ודודי תירם והקשר דן גלזר. לנתניה תהיה בעיה קשה מאוד, הרי שברנקו ורגוץ' פצוע וסיכוי נמוך שיחזור העונה וגם גיא גרוס פצוע תקופה ארוכה, כך שכרגע דין מיימוני הוא הבלם הכשיר היחיד בסגל ולצידו צפוי להיות מצוות חגי גולדנברג. בנוסף, לחובתם של רמזי ספורי ואביב אברהם שמונה צהובים והם יצטרכו להיזהר במשחק הבא כדי לא להיעדר ממחזור הסיום במשחק החוץ מול הפועל ב"ש.


ערן לוי. "מקווים שדברים יסתדרו" (אריאל שלום)

בקבוצה ינסו להכשיר את המגן הימני ויקי כחלון ליום שבת, לאחר שאמש לא שיחק בעקבות מתיחה חזקה ברצועות ברכו. "היעדרויות זה חלק ממשחק ונצטרך לדעת להתמודד עם זה. אנחנו צריכים לקחת בחשבון את הסגל הקצר אבל זה לא תירוץ . עצם העובדה שאנחנו מתחרים על אירופה שנותרו רק שלושה מחזורים לסוף זה מראה על העוצמה של השחקנים והמועדון והעונה הענקית שאנחנו עושים איתם", סיכם ברדה.

כפי שפרסמנו בשבוע שעבר, נתניה תצא בחודש יולי למחנה אימונים בהונגריה, כאשר בשבוע האחרון נודע שנתניה תמריא למחנה ב-9 ביולי, שלושה ימים לפני תחילת משחקי הליגה האירופית. המחנה ייערך בעיירה טלסיקי. קבוצות ממחלקת הנוער יטוסו למחנה אימונים הסמוך לעיר סופיה בבולגריה. זאת במסגרת יחסי הקרבה עם המאמצת "קשרי תעופה" וחברת "סוקרסטארס".


הויבך. גם הוא ייעדר בשבת במשחק הבא (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי