בן רייכרט לא יפתח גם את העונה הבאה

בן רייכרט
בן רייכרט | עדי אבישי

קשר עכו הורחק משני משחקים אחרי שספג עונש הרחקה מביה"ד בשל התחצפות לשופטים. השבוע ייקבע עתיד הקבוצה. נסאר מבוקש במספר קבוצות

קבוצות: הפועל עכו
(גודל טקסט)

בן רייכרט, קשר הפועל עכו, הורחק ממשחק אחד נוסף בשל ההתבטאות שלו נגד השופטים כשירד בשבת מכר הדשא עם צהוב שני בהפסד 4:0 לקריית שמונה. רייכרט שהורחק בפעם השנייה העונה אמר לשופטים: "אין לכם מושג" ולא יוכל לשחק לא רק במשחק סיום העונה של עכו נגד בני סכנין, אלא גם יחמיץ משחק בפתיחת העונה הבאה. 

עכו אומנם ירדה כבר רשמית לליגה הלאומית, אבל גם עתידה בליגה המשנה אינו ברור. במהלך החודשיים האחרונים מתנהלים עימותים בין עיריית עכו לבין הרוכש המיועד דניאל סטנצ'יו, כאשר בעירייה לא רוצים שהרומני ימשיך במועדון ומתכוונים לערוך חריש עמוק בהנהלה. הרומני מצידו, טוען כי עמד בכל הסעיפים על פי ההסכם שנחתם בקיץ האחרון וכי העירייה מחויבת לעמוד בהסכם בחמש השנים הקרובות.

כאמור, בעירייה טענו לאורך התקופה האחרונה כי סטנצ'יו וחברת הניהול שהוא עומד בראשה לא העבירו את הסכומים הנדרשים, ולכן בעיריית עכו מעדיפים שאנשים אחרים ינהלו את הקבוצה. בכל מקרה, בימים הקרובים צפויה להתכנס העמותה שמנהלת את הקבוצה ובה יוחלט עתיד המועדון.

במידה שגם העמותה תקבל החלטה כי אינה רוצה בסטנצ'יו לקראת העונה הבאה, לא יהיה מנוס ולהעביר את ההכרעה לגורל בית המשפט. גורם בכיר בקבוצה אמר הבוקר: "גורל הקבוצה ייקבע תוך שבוע ימים. כל אחד שנמצא בעמותה מבין כי אם רוצים להגיע מוכנים לליגה הלאומית בעונה הבאה, ובכלל להמשיך בניהול ראוי למחלקת הנוער, צריך לקבל החלטות כעת".

מבחינה מקצועית, במועדון מתכוננים למשחק האחרון של העונה שיתקיים ביום ראשון מול בני סכנין. שחקנים רבים, שלא קיבלו הזדמנות במהלך העונה, צפויים ליטול חלק במשחק וביניהם השוער השני רום אילוז. בנוסף, במועדון מבינים כי הישראלים הבכירים יבקשו לעזוב את הקבוצה, גם אלה שיש להם חוזה לעונה נוספת, כשבין השאר מדובר בקשר סיראז' נאסר שכבר מחזיק במספר הצעות מליגת העל, בין השאר מבני סכנין.


גורל הקבוצה ייקבע עוד שבוע (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי