גוזלן עשוי לעזוב את קריית שמונה, טיירה מבוקש

שובל גוזלן
שובל גוזלן | לירון מולדובן

בקבוצה של סילבס עשויים לוותר על החלוץ אם ישימו יד על מלמד או אבוחצירה. הפורטוגלי זוכה להתעניינות בגדולות, אבל טרם נעשתה פנייה. שרצקי יציב דד ליין להשלמת עסקת האסלביינק

(גודל טקסט)

הפועל קריית שמונה נחה במשך יומיים והיום יחזרו השחקנים לאימונים ויתחילו בהכנות לקראת המשחק האחרון של העונה בחוץ מול מ.ס אשדוד. במועדון רוצים לסיים את העונה במקום השביעי כאשר גם נקודה תספיק להם כדי להשלים את המשימה.

המחזור האחרון יהיה סימן נוסף עבור הצוות המקצועי לבחון את השחקנים מהסגל של השנה לקראת העונה הבאה. בשלב זה נראה כי רוב הסגל הישראלי צפוי להמשיך כאשר הכוונה להתבסס על השלד הקיים שכולל את השוער מהדי זועבי, הבלמים איאד אבו עביד ועידן נחמיאס, הקשרים עומר לקאו, רותם חטואל, סמואל בראון ואיסמעיל ריאן. גם הזרים מרקוס דיניז ומילוש ראדיבוייביץ' צפויים להמשיך.

ההתלבטות בקריית שמונה היא סביב עתידו של שובל גוזלן. מצד אחד מדובר במלך שערי הקבוצה ומאידך הציפיות ממנו היו גבוהות יותר. בכל מקרה בקריית שמונה מחפשים אחר חלוץ נוסף ובין השמות נמצאים גיא מלמד מהפועל באר שבע ושמעון אבוחצירה מהפועל רעננה. אם אחד מהשניים יגיע, לא מן הנמנע כי גוזלן יעזוב את הקבוצה.

בנוסף בקבוצה עוקבים אחר התפתחויות סביב שני הזרים המשמעותיים שלה – אפונסו טיירה ונייגל האסלביינק. טיירה זוכה להתעניינות של הקבוצות הגדולות, אבל טרם נעשתה פנייה רשמית. בעניין האסלביינק, התקבלו הצעות שונות, אך בקרייה מתעקשים ששום עסקה לא נסגרה. הבעלים איזי שרצקי, שדורש סכום של שלושה מיליון יורו, הבהיר כי הוא מתכוון להציב דד ליין בנושא ומבחינתו לסיים את הסיפור במהרה.

שובל גוזלן. עשוי לעזוב (לירון מולדובן)
שובל גוזלן. עשוי לעזוב (לירון מולדובן) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי